- Szóval...Thiago a kedvenc focistád a Bayernből? - kérdezte közömbösen Constanze az öccsét.
Minél hamarabb abba kellett hagynia, hogy egy kicsit se kedvelje Thiagot. De nem segített rajta, hogy beszélt a tesójával róla.
Nem a legjobb módot választotta arra, hogy elfelejtsen valakit.
- Igen, mondhatjuk. Miért?
- Csak úgy.
- Tudod...még mindig azon agyalok, hogy kedvel téged.
- Markus. - sóhajtott Constanze.
- Ew, azt hiszem megegyeztünk! Nem hívhatsz a teljes nevemen!
- De igen, mert nagyon hülye vagy. 26 éves.
- Lassíts. - ráncolta a szemöldökét Mark. - Honnan tudod?
- Azt hiszem, nem tudom, de úgy néz ki.
- Rákerestél?
- Nem. - válaszolta, és igaz is volt. És ekkor realizálta Constanze, hogy mekkora hülye. Felment a netre, csak azért, hogy megtudja, hogy a focisták randiznak-e átlagos emberekkel, de arra nem gondolt, hogy szimplán elolvashatná Thiago wikipédia oldalát is.
Elbaszott volt az egész helyzet.
- Tegnap keresett téged. Hol voltál?
- Apunak segítettem, és valószínűleg nem engem keresett, Mark, csak te gondolod ezt.
- Esküszöm, hogy így volt. Mindenhol keresett, de legfőképpen a konyhai ajtót bámulta folyton.
- Engedd el.
- Oké. - sóhajtott. - De csak hogy tudd, szingli és...
- Markus.
- Ew tesó, le kéne nyugodnod. Nem beszélek róla többet, boldog vagy?
- Nagyon. Ha nagyon boldognak szeretnél látni, akkor nem ártana dolgoznod.
- Csak azt akarod, hogy tűnjek el a konyhából. - motyogta az orra alatt Mark. Constanze pedig egy aprócska mosollyal meg is erősítette ezt.
Nincs több Thiago Alcántara.
Vagyis...lehet először el kéne olvasnom a wikipédián, amit róla írnak.
-
Amikor Thiago visszatért az öltözőbe, mindenki suttogott.
- Imádni fogja! - mondta Mats, James pedig bólintott.
- Ki fog mit imádni? - kérdezte teljesen elveszve Thiago.
- Lewy! Meglepetés bulit szervezünk neki szombatra.
- Szombaton nem meccs van?
- Meccs után, buli gyilkos. - forgatta meg a szemeit Jerome.
- Oh, oké. - bólintott végül Thiago is.
Valójában tényleg jó ötlet volt.
- Szóval, te intézed a tortát. - mosolygott Thomas, Thiago pedig nagyra nyílt szemekkel bámult rá.
- Uh, te nem tudod megcsinálni?
- Kell egy csokis és egy epres torta. Kösz Thiag. - mondta Thomas. Thiago tudta, hogy nincs választása.
A kanapén ülve várt, hogy tárcsázza a cukrászdát. Óriási házban élt, ami valójában haszontalannak bizonyult, hiszen egyedül élt. Nyilvánvalóan azt remélte, hogy Constanze fogja felvenni a telefont, de amikor meghallotta Mark hangját, még sem volt olyan csalódott. Megrendelte mindkét tortát, és még viccelődtek is, hogy Robert nem-e allergiás valamire. Ezután ejtettek pár szót a szombati meccsről, de hamar lezárták a beszélgetést és elköszöntek egymástól, mert már így is sokat beszéltek, és ha valaki hívni akarta volna a cukrászdát, nem tudta volna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eight - thiago alcántara [hu] ✔️
Hayran Kurgu"18 éves vagy, én pedig 26, szerelmes vagyok beléd Constanze. És amit az emberek gondolnak rólunk egy kicsit sem fogja megváltoztatni az érzéseimet." 📍ezt a történetet csak fordítom! 📍eredeti sztori @avgsilva !!!!