((HATIRLATMAAA!))
Minhee: Tamam Chan,iyi geceleer.
Chan: İyi geceler Minhee.
~
~Mi cha'dan~Eve gelmiştim Chan bana sarıldıktan sonra gitti,neden ona Mi cha olduğumu söylemiyorum bilmiyorum ama söylemeyeceğim..
Chan bana sarıldığı anda kalbim atıyordu fakat,nereden attığını bilemiyordum.
Artık evimi de öğrendi Chan,ya gelirse off o zaman hiç konuşamayacağım.
Ama bugün iyi yırttım,sadece Chan ve diğerlerinin benim Mi cha olduğumu anlarlarsa, yalan attığımı da anlayacaklar ve çok kırılacaklar,
Bu yüzden çok korkuyorum..
Uykuya ihtiyacımın olduğunu düşünüyorum..
~~
Bugün yine işe gidecektim ama farklı bir işe,cumartesi ve pazar günü tatil olduğu için kasiyer olarak çalışıyordum,annemler para gönderse de onları mahçup etmemek için az para istiyordum..
Lavaboda olması gereken işlerimi hallettikten sonra giyindim,hava sıcaktı bu yüzden ince bir şeyler giydim, açık mavi bir üst ve altıma koyu mavi bir şort giydim.
Evet mavi rengini seviyordum,Markete doğru yürüdüm..
Yerime geçip gelen müşterilerin aldıklarını cihazdan geçirip,fiyatlarını söyleyip ve paketleyip onlara verdim..
Ee yuh artık bu kadarı da olamaz ya,şansıma tükürmenin tam zamanı değil mi?
Chan'ı görmüş olamam dimi,hemen yerimden kalktım ve yanda bir tane daha kasiyer olduğu için bilereklen raflardaki ürünleri falan düzeltiyordum.
Allah'ım inşallah beni görmemiştir,hayır bu tarafa yaklaşıyor,hemen arka tarafa gidip eğildim beni görmemesi için.
Sanırım kurtulmuştum..
Chan: Hey,Haneul?
Mi cha(H): Aaa Chaaan..
Chan: Neden benden kaçıyorsun?
Mi cha(H): Efendim,sizden kaçmıyorum,s..sadece rafları dûzeltiyorum çünkü burada çalışıyorum..
Chan: Ne ama sen kafede çalışıyordun.
Mi cha(H): Bir insanın iki işi olabilir..
Chan: Tamam,diğer kasiyer bazı siparişleri götürdü 2 dakikaya gelecekmiş,aldıklarımı geçirebilir misin?
Mi cha(H): Ah,tabiki..
...Chan: Tamam,teşekkürler..
Mi cha(H): Sen kasiyerdeki herkese teşekkür mü edersin?
Chan: Hayır,sadece sen Haneul olduğun için..
Mi cha(H): Anladım..
Chan: Şey Haneul, geçen gördüğün kafedeki kardeşim ve arkadaşımla birlikte film izleyip bir şeyler falan izleyeceğiz,gelmek ister misin?
Mi cha(H): Ah,yok yoook ben sizin eğlencenizi mahfetmiyim,hem sizi neredeyse hiç tanımıyorum ve Patronum izin vermez..
Chan: Patronundan izin alırım ben,gelebilir misin?
Mi cha(H): Peki,teşekkür ederim.
..
Chan: Halloldu,hadi gidelim.Mi cha(H): Pekii.
..Kötü mü ediyorum,iyi mi ediyorum yine bilmiyorum ama onları çok özlediğim için gidiyorum,asla Mi cha olduğumu belli etmeyecektim.
Chan: Çocuklar bakın Haneul, markette karşılaştık ben de bizimle olmasını rica ettim..
Minhee: Oo,iyi yapmışsın hem sohbet de ederiiz.
Felix: Hoşgeldin Haneul,kendini tanıtır mısın?
..Felix kendini tanıtır mısın dediğinde çok korktum sonuçta kaç yıllık arkadaşım.
Mi cha(H): Ben Haneul,2 tane işim var ve çalışıyorum..
Chan: En sevdiğin renk ve yemek?
Mi cha(H): Tüm renkleri ve yemekleri seviyorum..
Felix: Peki,sağ ol..
Minhee: Yah,sen niye bu kadar Mi cha'ya benziyorsun.. Kilonuz gözünüz dudağınız her şeyiniz aynı..
Mi cha(H): Gerçekten bilmiyorum, ben buyum Haneul'um, Mi cha'yı tanımıyorum..
Chan: Herneyse, ben abur cuburları açayım, siz de koltuğa dizilin, Felix filmi aç sende.
.. Allah'ım film izleyecektik ve çok özlemişim ama gerçekten ağzımdan bir şey kaçacak diye çok korkuyordum.
..En başa Felix oturdu onun yanında Minhee vardı ve ben de Minhee'nin yanındaydım benim yanımda ise Chan...
.. Hayır ya niye korku filmi??,yeter artık bıktım. Korku filmin de korkup Chan'a sarılacağim diye çok korkuyorum.. ve öyle de olmuştu..
Chan: İyi misin?
..Allah'ım kaslarını hissedebiliyordum,çok iyi hissediyorum hiç çıkasım yok..
Mi cha(H): Ah şey özür dilerim,biraz gerildim kapatabilir miyiz?
Chan: Tabi ki olur..
..
Chan: Şimdi daha iyi misin?Mi cha(H): Ahh evet iyiyim,beni film izlemeye davet ettiğiniz için çok teşekkür edeyim,ben gideyim..
Minhee: Yaa,kalsaydın ben Haneul'u çok sevdim..
Mi cha(H): Üzgünüm,gitmeliyim. Bu arada ben de sizi çok sevdim..
*3 hafta sonra*
İyi gidiyordum, hala anlamamışlardı Mi cha olduğumu. Arada bir beni evlerine davet ediyorlardı,sadece çok ısınmamaya çalışıyordum. Eğer çok bağlı kalırsam,sonucu kötü olabilir..
UZUN BİR BÖLÜM OLDU,ELİM ISINIYOR GİT GİDE~
SANKİ PARAGRAFLARIM DAHA DA UZUN OLMAYA BAŞLADI,AHH.. GURUR VERİCİ💘