-×-×HATIRLATMAA!~~
Sanırım hazırdım,Minhee seçmişti bu elbiseyi aslında çok güzelmiş,gerçekten zevki iyi.
Şimdi hazırdım..
~
Nişan yerine gelmiştim,kapıda Minhee ve Felix vardı..Minhee: Ohaaa Haneul,çok güzel olmuşsun sen mi ben mi nişanlanıyor belli değil,harika olmuşsuun ve bu arada hoşgeldiin.
Felix: Hoşgeldin Haneul,iyi ki geldin Minhee başımın etini yedi de.
Mi cha(H): Ya çok sağ olun, bu arada hoşbulduk.. ben uzaktan gelirken harika bir çift gibi görünüyordunuz.. Ve Minhee gerçekten çok güzel olmuşsun..
Minhee: Yaaa sağ ol sen içerii geç istersen,içerisi biraz dolu Chan da içerde. Biz gelenleri karşılayacağız.
Mi cha(H): Tamam..
.. İçeri geçtim ve evet gerçekten içerisi çok doluydu,off Chan'ı görmek istemiyordum ya zaten ben neden geldim ki..
Chan: Waow,Haneul.. hoşgeldin..
Mi cha(H): Hoşbuldum..
Chan: Ç..çok güzel olmuşsun..
Mi cha(H): Ah,şey ığgm teşekkürler.
Oturalım mı?Chan: Olur.
Minhee: Aa selam çocuklar,herkesi karşılayana kadar canım çıktı,çok yaşlandım yaa.
Felix: Daha yeni başladık Minhee.
Minhee: Chhaaaan,annem ikide bir dua okuyor bana korkmaya başladım ya sjsjs
Chan: Canım kardeşim neden acabaa?
Minhee: Yaa Haneul hiç konuşmuyorsun,valla çok sıkıcısın.
Mi cha(H): Sonuçta ben nişanlanmıyorum..
Minhee: Valla sizinle konuşulmuyor..
Minhee: Ahh,romantik bir şarkı çalıyor..
Felix: Bu dansı benimle geçirmek ister misin Minhee?
Minhee: Yaaaaaa Felix,ederimmm ederiiim..
..Felix ve Minhee çok tatlı bir çift,dans ediyorlardı. Aslında bakarsan müzik çok güzeldi romantik huzurlu,herkes dans ediyordu..
Chan: Haneul,benimle dans eder misin?
Mi cha(H): N..ne ben mi? ama ben dans edemem ki..
Chan: Yanımda başka Haneul göremiyorum..
Mi cha(H): Ya..
Chan: *elini uzatır*
Mi cha(H): *kabul eder*
Chan: Gerçekten,harika dans ediyorsun Haneul.
Mi cha(H): Chan,sana bir şey diyebilir miyim?
Chan: Evet buyur.
Mi cha(H): Mi cha'yı çok mu seviyorsun?
Chan: Bunun konumuzla ne alakası var..
Mi cha(H): Sadece sordum, belki de beni Mi cha olarak düşünüp böyle dans falan ediyorsundur.
Chan: Öyle bir şey yok,Mi cha'yı karıştırmayalım Haneul..
Mi cha(H): Pekala..
Chan: Oturalım mı?
Mi cha(H): Evet..
~2 Saat sonra~
Minhee: Ahh,siz hala oturuyor musunuz.. Biraz eğlenin, Chan sözde kardeşinin nişanı aaaaa ayıp yani...
Chan: Sanırım sıkılmışa benziyorsun.
Mi cha(H): Yookk.. iyi
~Nişan bittiğinde~
Minhee: Geldiğiniz için hepinize teşekkür ederiz,bu mutlu günümüzde bizim yanımızda oldunuz..
*Herkes gider ve Minhee ile Felix dışarıda eğleneceklerini söylerler..*
Chan: Çok geç oldu evine bırakmamı ister misin?
Mi cha(H): Olur..
*Yolda birlikte giderler ve Mi cha(H) hava estiğinden dolayı biraz üşür*
Not: Burası biraz klas olabilir,kendimi Chan'ın yerine koyuyorum da ben de böyle yapardım ehe)
Chan: *ceketini çıkarır ve Mi cha(H)'nın omuzlarına giydirir*
Mi cha(H): Ah,sağ ol ama gerek yoktu.
Chan: Yok böyle daha iyi..
Mi cha(H): Pekala..
..... . ...... . ..... .
Chan: Her şeyi biliyorum "Mi cha"..BEN DE HEYECAN YAPTIM,ARTIK BAKALIM DİĞER BÖLÜM NE OLACAAAK?~