4

1K 64 29
                                    

"Acaba yerimden kalkar mısın perfect?"

Kafamı yavaşça kaldırdım ve üstüme eğilmiş kişiye baktım. Bu Salak, Sapık,Kaiydi. Hani şu azması zor olan.Hani şu bana yürüyen.Hani şu Fake dediğim ama olmadığını şimdi anladığım. Saniyeler içinde masaya exo oturdu.

"Sen..."

"Kızım saf saf bakmasana kalk çocuğun yerinden"

Kantine exolarla birlikte Lalisa girmişti
bu onun sesiydi. Ondan 7.sınıftan beri onla aram soğuk .Taylandlı olduğu için ortaokulda onu çok dışlıyorlardı 7.sınıfta onla arkadaş olmak çok istiyordum çünkü yeni yerler ve kültürler öğrenmek muhteşem.
Fakat galiba akıllanmıştı ve ne yaparsam yapıyım duvarlarını aşamadım bana hep kötü davrandı. Liseye geçtiğimde onla aynı lisedeydim ama bu sefer okulda dışlanmıyordu hatta popülerdi. Yinede okulun sürtükleriyle
ya da aptal abaza erkekleriyle takılmıyor kendi halinde.

Yavaşça sandalyeden kalktım ve kantin kapısının oraya doğru ilerledim. Kapının önünde durdum ve Kai'yi izledim. O'da sinsi sinsi beni süzüyordu. Ahmak.
Chae, Lisayla birşeyler konuştuktan sonra birlikte yanıma geldiler. Geçen yılların üstüne ilk defa Lalisa güler yüzlü bir şekilde elimi sıktı.

" Önemli bir olay var. Bu planı Chae'den beklemezdim fakat beni cidden şaşırttı. Hadi yapalım şunu." dedi.

Lisa bile bu kadar istekliyse gerçekten önemli bir şeydi ama ben konuyu hala anlamamıştım.
Chae'ye anlamsız gözlerle baktım fakat o bana bakmıyor telefonundan bir şeyler yapıyordu.
Tam ne yaptığını öğrenmek için göz ucuyla telefonun ekranına bakıcaktım ki telefonu kapatıp cebine koydu. Tam o sıradada zil çaldı

"Okul sonu tekrardan buluşalım.Jennie yüzünden fazlaca dikkat çektik. EXO deli gibi bizi süzüyor ve gözleri bizim üstümüzdeyken plan düzgün çalışmaz." Dedi Lisa.

Chae başıyla onayladı ve benim koluma girdi. Birlikte sınıfa çıktığımızda ona bir şeyler sormaya çalıştım. Fakat her soruma
'sen o masaya oturarak her şeyi mahvedebilirdin sana ihtiyacımız olmasa sana çok kızardım' diye cevaplıyordu ve ona daha fazla soru sormamı engelliyordu.

Bütün gün bir daha bu mevzuyu konuşmadık. Bahçeye çıkıp dolaştım fakat Kai'den iz yoktu. Hangi sınıfta olduğunuda öğrenememiştim. Umursamamaya karar verdim sonuçta bana yazan tek erkek o değildi fakat tek sapık oydu.

Okul sonunda bitmişti çantamı topladım. Ceketimi askılıktan aldım ve sınıftan çıkmaya hazırlandım. O sırada Chaeyoung beni kolumdan tutup durdurdu. Daha neler olduğunu sormaya fırsat bulamadan beni çekiştirmeye başladı. Hızlıca okulun spor salonuna geldik. İlk defa burda kimse yoktu genelde burası basketbol oynayan kişilerle dolup taşardı. Sahaya girdik ve sahanın ortasında durduk. O sırada Lisanında basketbol sahasına girdiğini gördüm. Lisa yanımıza geldiğinde artık konuyu bana anlatıcakları için heycanlıydım fakat sadece boş boş bekliyorduk,kimse ses çıkarmıyordu.
En sonunda dayanamadım ve sordum.

" Şey şu plan nedir acaba aranızda bilmeyen tek benim çünkü"

"Bende burda neler döndüğünü merak ediyorum"

O sırada sahada chearleader Kim ji soo'nun sesi duyuldu. Sesiyle bütün tüylerim diken diken olmuştu. Geçen sene ponpon kız seçmelerine katıldığımda o benim bu iş için doğru kişi olduğumu söylemişti. Fakat çalışmaların yoğunluğundan ve pramidin üstünde dengede duramamaktan sakatlık geçirip,bayılmıştım. Birkaç ay sonra tekrardan seçmelere katılmak istediğimde Jisoo hem sağlığımı hemde çalışma hızını olumsuz etkilediğim için bu işe pekte uygun olmadığımı söyledi. Biraz yıkılmıştım çünkü ilk okuldan beri hayalim ponpon kız olmaktı.

Park Chaeyoung'un sesiyle gerçek hayata döndüm

"EXO ile takılmaya başlayan yeni çocuk. Çocuğun ismi Kai. Olay şu ki zaten EXOnun uyuşturucuyla işlerini zaten biliyoruz aralarına Kaide eklendiğinde gerçekten güçlü oldular. Kai buraya gelmeden önce bütün okullardan uyuşturucu mevzusu yüzünden atılmış."

"Kyungsoo'da bu fırsatı kaçırmadı tabi" diye fısıldadı Jisoo

Chaeyoung birkaç saniye kızgınca yere bakıp sözüne devam etti
"Aynen öyle,onların planı ise şuan uyuşturucuları müdürün yardımcısının odasını sokup onu okuldan attırmak. Eğer babam uyuşturuculuktan göz altına alınıp hüküm giyerse.uzun bir süre bu çevrede iş bulamaz ve burdan taşınmak zorunda kalırız ve bunu istemiyorum."

Duyduğum şeyle donakalmıştım.



594 kelime uffff umarım sevmişsinizdir 💘💘💘💘💘💘💘💘😱😱😱😱😱😱😱

Perfect~JenkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin