öznel konular | 6

4.5K 72 22
                                    

Merhabalar . 1000 okunmaya özel bölümü ancak şimdi paylaşabiliyorum . İlk öncelikle bu konumuzun birinci konumuza benzerliği olucaktır . Çünkü birinci konumuza beklediğimden fazla ilgi gördü ve öyle kurguları daha fazla sevdiğinizi düşünüyorum . Tekrardan gösterdiğiniz ilgi için teşekkürlerrr 💙

Konu

Evet ilk öncelikle bir kız karakterimiz var . Ve bu kızın yazdığı bir günlük. Günlükte yazılanlar çok önemli olduğu için kızın üvey kardeşini köstebek olarak kullanıcıklar. Bu günlüğü istiyen de sizin istediğiniz bir karakter olabilir . ( Üvey kardeşinin sevgilisi , o gurubun yakışıklısı ama hiç görülmemiş bir durum olarak kötü bir çocuk yazıp onu arkadaşını da yapabilirsiniz)
Yani sağ gösterip soldan vurabilirisiniz . Kızın günlüğünün neden bu kadar önemli olduğunu da aklınızda kurabilirsiniz. Alışı gelmiş durumların uzağında çok farklı bir kitap olmalı. Ben kitabın adını " Günlük " olarak tasarladım ama böyle bir konu yazarsanız istediğiniz bir başlık olabilir . Başları klişe sonları heyecanlı olabilir zaten kızın ilk önce kardeşinin sevgilisine aşık olduğunu düşündürürseniz oldukça klişe bir başlangıç olur . Ama ben daha çok başkasını sevmesi yanındayım çünkü wattpadde ya benzer konuların en iyisini ya da hiç görülmeyen kurgular seviliyor. Bu arada daha da farklı olsun istiyorsanız baş karakteri çirkin bir kız olarak gösterebilirsiniz . Daha sonra tabii ki mükemmel oluyorlar.

xyazary


Wattpad : Kitap KonularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin