19:43
Pazar
Bilmem kaçıncı kez hikayemi silen wattpad yüzünden yine sinirliyim. Neden, bilmiyorum ama sanırım, anoreksiya içerikli olduğu için idi. Bende zayıflama günlüğü olarak değiştirdim temayı. Wattpad, bundan sonra da karışmaz umarım!..
Gelelim, bana...
Güncel kilomu bilmemekle beraber, 60 olduğumu varsayıyorum. Bundan öncesinde beni tanımayanlar için kendimi özetle tanıtayım.
Anoreksiya batağına, yaklaşık olarak 6-7 sene öncesinde düştüm. Yani ortaokul sonda idim. Geçen sene liseden mezun oldum ve istediğim yer olmadığı için mezuna kaldım. Hayırlısı ile bu sene olacak, inşallah. Her neyse... O zamandan bu zamana kendimi hiç kusturmadım ama aşırı derecede aç bırakıyordum kendimi. Ve o şekilde çok hızlı bir şekilde hem kilo veriyor hem alıyordum. Yani kilom hiçbir zaman belli bir düzene girmedi ve sabit kalmadı. Bunu sebebi de biliyorum ki, sağlıklı bir şekilde kilo vermediğim içindi. Evet arkadaşlar, her şeyin farkında ve bilincinde oluyor anoreksikler ama beynimizin altında yatan o ses, bizi sürekli yanlış tarafı seçtirmeye teşfik ediyor. Bu süreçte en fazla 62'yi gördüm, en az ise 52. Kısaca, hiçbir zaman hedef kilomu göremedim tartıda. Ama artık zamanının geldiğini düşünüyorum.
Bugün ne güzel diyete başlamıştım ve her şey çok güzel gidiyordu. Sonrasında misafirlerin gelmesi üzerine ve annemin yaptığı çeşitli yemekler yüzünden, yine ve yine irademe sahip çıkamadım ve yedim! Hayatımda yapmamam gereken o kadar fazla şey yapıyorum ki. Eskisi gibi irade sahibi bir insan olmak istiyorum. İstikrarımı bozmadan hedefime ulaşmak istiyorum. İlk başlarda zorlanacağımı çok iyi biliyordum ama artık irademi konuşturmalıyım.
Perşembe günü bir arkadaşımla buluşacağım ve 3 gün içinde ne kadar kilo verebiliyorsam vereceğim. Yememeye ve spor yapmaya zorlayacağım kendimi. Bakalım, yarın beni neler bekler?!.
Benden şimdilik bu kadar. Tekrardan görüşmek üzere.
Boy: 1.65
Kilo: 60 (?)
Hedef: 50
Zayıf kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
Teen FictionSanırım ben bu hayatta, kilo vermeye çalışmak için yaratılmıştım. Artık bunu kabulleniyordum ama yapımın böyle olduğunu ve bundan sonrasında da kilolu olacağımı asla ama asla kabullenmiyordum, tabii ki. Önceden nasıl verdiysem, şimdi de verecektim o...