-1-

32 3 4
                                    

Medya : boran

Sabah lanet olası alarmımın gıcık sesiyle uyandım. Banyoya girdim ve günlük rutinlerimi halletim. Banyodan çıkıp dolabıma bir göz attım. Sonra içinden beyaz göbeği açık bir sweat  altıma siyah bir kot şort giydim. Üstüme de siyah bir kot ceket alıp makyaj masama oturdum. Düzleştiricimi alıp saçlarımı hafif dalgalı bir model yapıp açık bıraktım.
Hafif bir makyaj yapıp Masal'ın  odasına daldım. tahmin ettiğim gibi hala uyuyordu. En başta çığlıklarımla
uyandırmaya çalışsam da nafile uyandıramadım. Bu işe yaramayınca bende koşarak üzerine atladım. Üzerine atlamamla çığlık atmaya başladı beni görünce çığlık atmayı bıraktı ve bana "geri zekalı" diye bağırdı. Bende ona "uykucu" diye cevap verdim. O sırada zil çaldı. Koşa koşa kapıyı açtım. karşımda gördüğüm kişi Boran aslında Boran olmasına şaşırmadım. klasik selamlaşmadan sonra  Boran konuşmaya başladı.

"Ne oldu niye çığlık attınız bir şey mi oldu ?" Diye sordu oldukça telaşlı görünüyordu.

"Evet bişey oldu." Dedim. Onu daha çok telaşlandırmaya çalışıyordum.

"Ne oldu." diye sordu yine aynı telaşlı ifadasiyle

"Masal'ı uyandıramadım." Dedim ben bunu söyleyince yüzünden telaşlı ifadesi silinmiş yerini bir gülümseme almıştı.

"Ondan kolay ne var bir bardak su ile hallederiz."Dedi ve mutfağa gitti. En büyük bardaklardan birini alıp ağzına kadar su doldurup  Masal'ın odasına daldı.Ben kahkalara boğulurken Masal  etrafa küfür saçarak uyandı. Ve konuşmaya başladı.

"Ya rüyamda Tolga SARITAŞ bana aşık 
Olduğunu söyledi."

Ona "gerizekalı."dedim ve Boran'a  döndüm.

"Boran sen neden geldin."

"Kanka ben annemi uyandırmaya çalıştım ama uyanmadı kahvaltı için geldim."

"Tamam kanka beraber yaparız."

Bizim Boran ile olan konuşmamızı bölen Masal oldu

"Kankacım Boran sen odadan çıksan diyorum."

Soru Boran'a sorulduğundan Boran konuşmaya başladı.

"Tamam be çıktım ne halimiz varsa görün."

Sonra Masal konuşmaya başladı.

"Kankacım şimdi sen bana kıyafet seçiminde yardım edicek sonra odamdan defolup gideceksin tamam mı"

"Tamam be"deyip  dolabına gittim.  İçinden  beyaz  göbeği açık bir sweat ve mavi bir kot şort verdim.sonrada dışarıya çıktım.

Kapıya yaslandım ve Boran ile konuşmaya başladık.O sırada kapı açıldı ve ben Masal'ın üzerine düştüm yere düşerken etrafa küfürler savuruyorduk . Sonra beklenen ses geldi "pat" bu ses Masal'ın kalçasından geliyordu ve Masal kinuşmaya başladı . "Ananı avradını götüm kırıldı"

"Bende  bişey yok"

"Tabi sende bişey olmaz benim üzerime düştün"

Biz Masal'la bunları tartışırken  Boranın içten içe kahkahalar attığına emindim.Neden mi içten içe ? Çünkü dışa vurursa bizim onu güzelce benzeteceğimizi biliyor ha bu arada ben Boran'a aşığım ama o, onun  bana aşık olduğunu zannetmiyorum o beni sadece dost olarak görüyor bizim onunla dosttan öte almamız imkansız.
Ben Masal'ın üzerinden kalktığımda ona verdiğim kıyafetlerin üstüne siyah bir deri ceket giydiğini saçlarını benim gibi açık bırakmıştı makyajıda benimki gibi gayet sadeydi .
Bu arada benim ailem yok yani geçen sene öldüler . Hiç bir akarabamızda beni yanina almayınca Masal'ın annesi beni yanına aldı . Ama bu sene Masal'ın ailesi de bir trafik kazasına kurban giderek öldü . Ben bu düsüncelere dalmışken Masal konuşmaya başladı ."Hadi kahvaltı yapalım."dedi bende cevap verdim . "Tamam hadi yapalım" sonra mutfağa gittik . Masal sofrayı kurarken bende yemek hazırlıyorum. Boran da boş boş mal gibi telefona bakıyordu. Yemeğimizi yeyip ayakkabılarimizi giydik Masal beyaz alçak topuklu  spor ayakkabılarını giymişti.  Ben beyaz yüksek topuklu spor ayakkabılarımı giymiştim . Boran sa siyah yüksek topuklu spor ayakkabılarını giymişti. Sonra Ayaz'ın evinin önünde durduk ve ben Masal'ın kulağına fısıldamaya başladım "Kalp atışlarını duyuyorum biraz sakin ol"Masal da Ayaz a aşıktı . Sonra Masal da benim kulağıma eğilip kulağıma fısıldadı.

"Olamıyorum"

Kalp atışları normal bir şekil alınca sesli bir şekilde konuşmaya başladım

" hadi kapıyı çal."

Masalda konüşarak kapıyı çaldı.

"Tamam."

Masal kapıyı çalınca kapıyı Ayazın annesi Meltem Teyze açtı. Bende konuşmaya başladım.

"Meltem Teyze Ayaz okula gelecek mi."

"Gelecekti cçağırıyım." diyerek mutfakta tıkınan Ayaz'ın yanına gitti.

Ayaz elinde arabasının anahtarıyla geldiğinde Boran konuşmaya başladı.

"Oğlum arabayla mı gitcez daha okulun başlamasına çok var." dedi

Ayaz da "Hadi mızmızlanma da atla arabaya." deyip arabayı açtı.
Ayaz şoför koltuğuna, Masal onun yanına Boran ve bende arka koltuğa oturduk. Boran benim yanıma oturduğunda kulağıma birşeyler fısıldamaya başladı.

"Masalın Ayaz'ı sevdiğini biliyorum."

biraz kısa oldu biliyorum ama merak edeceğiniz bir yerde bırakmak istedim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuzluğun Bizi Götürdüğü Yere KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin