Bölüm 18-Büyük Yemek

120 11 0
                                    

Roku ve Yamato bir anlaşma yapmışlardı. Roku artık ölümsüzdü ve tekrar sordu,

[Roku] Hey, Hey Yamato uyanık mısın ?

-Roku beni hayvanın olarak mı görüyorsun ben uyumam.

[Roku] Sana bir sorum var.

- Söyle bakalım.

[Roku] Eğer ölünce geri geliyorsam nereye geliyorum.

- Aslında bunu sormanı bekliyordum. Öldüğünde seni karşılarım demiştim. Araf mor ve siyahın hakim olduğu boş bir yer. Oraya geldiğinde ölümden önceki halini ve nasıl öldüğünü görürsün. Seni geri göndermek benim işim seni ölmeden önceki bir güne bir saate ve bir dakikaya gönderebilirim seçim senin. Fakat diyelim 1 gün önceye döndün. Tam o saatte ne yapıyorsan ona devam edersin. Ama ölene kadar yaşadığın şeyler değişebilir. Son önemli olan şey insanlara ölüp geri geldiğini anlatamazsın. Bu bir ceza veya bir şey değil benim hassas noktam diyebiliriz.

[Roku] Hassas noktan mı? Güldürüyorsun.

- Benimde bir hayatım var!

[Roku] Sahi mi kılıç olarak galiba!

- Evet fazla büyütmüyorum o kadar.  Komikliklerin bittiyse benden bu kadar Roku çağırdığında gelirim fakat sırf öleceğim diye tedbiri sakın elden bırakma.

Ardından bir ses gelir,

[Yao] Hey Roku delirdin galiba kimle konuşuyorsun bu vakitte.

[Roku] Pardon Yao kendi kendime konuşuyorum. Uykunu bölmek istemedim.

Roku sabaha bir kaç saat kala tekrar uyudu.

Sabah olmuş ve Yao ile Kiryu yemek için bir yerde durmuşlardır. Arabanın arkasından çıkmış ve esnemek istemişti. Gerildi ve sağa sola baktı. Kiryu ya sordu,

[Roku] Hey Kiryu!

[Kiryu] Ah günaydın Roku!

[Roku] Kollegan üssüne ne zaman varırız.

[Kiryu] Yemek akşam güneş battıktan sonra biz de güneş battıktan bir veya iki saat sonra varmış oluruz.

[Roku] Tamam arabanın arkasındayım.

Rokular yolculuğa devam ediyordu. Tam Yamato ile konuşacakken büyülü bir kuş yanına geldi ve konuştu,

*Roku sen misin ?

[Roku] Evet ama sen kimsin ve neden konuşuyorsun?

*Beni Kurai Hebiden Yoko-sama gönderdi akşamki yemeğe gelip gelmediğini öğrenmek istiyor.

[Roku] Geleceğim fakat bir iki saat gecikebilirim.

*Yoko-sama'ya ileteceğim.

[O sırada Yoko ve Akiralar]

*Yoko-sama Roku-san akşam geleceği haberini verdi fakat gecikecekmiş.

[Yoko] Şuna bak yaşıyor ve gecikecekmiş bu çocuk ilgimi çekiyor Akira.

[Akira] Roku ilk görevini halletmiş gibi neyse onu orda karşılarız.

[Rin] Akira bu Rokuya fazla güveniyor gibisin.

[Akira] Hah hayır Rin fakat bende güçlü hisler uyandırıyor. Uzun süre bizle çalışabilir bana iyi bir para kaynağı. Ayrıca ne kadar uzun yaşarsa o kadar sağlam dostluğum olur.

[Rin] Ya tabi çokta umrumda.

Kurai Hebi de yemeğe geliyordu. Yemek Roku için başlayıp amacından sapmıştı. Kaize-sama onunla özel olarak konuşacaktı. Fakat yemek işi topluca büyük grupların ve canlıların katılacağı bir yemek haline geldi. Rokunun varmasına yaklaşık on saat vardı. 

[Bu sırada Miro ve öğrencileri]

Miro ve öğrencileri de yoldaydı. Onlar da Rokunun gelip gelmeyeceğini bilmiyordu. Fakat ona gelmesini söylemişti. Miro lafını dinleyeceğini biliyordu. Miro ve öğrencileri her şeyi hazırlamış bir şekilde yoldaydılar. Herkesin en merakı Rokunun gelip gelmeyeceği ve gelince neler yaşanacağıydı. Belki de ortalığı kasıp kavuracak talan edecekti. Fakat kimse ne olacağını bilmeden merakla bekliyordu.

KollegenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin