~Uvod~
X Pov:
‘’Dolazi vise po robu,nemam sto godina!Cekam te kod Bulevara.Slusaj,zivo me ne zanima kako,ali da si se nacrtao ovde u roku od 10 minuta!Jel’ to jasno?!Odlicno.’’besno sam pritisnuo crvenu slusalicu i telefon strpao u dzep.Kakav idiot.Mene pita kako da stigne ovde? Haha.Savrseno me boli dupe.Ako ne stigne na vreme,ja odo,a on nek’ se slika sa ovomrobom za dosije.Nervozno sam izvukao iz drugog dzepa paklicu cigara i jednu zapalio.Povukao dim i pravio krugove.Covece,to obozavam.I kao dete sam voleo da gledam kako to otac radi.Namrstenom facom sam gledao levo-desno nebili video ide li onaj debil od coveka.On je takva zamlata.Mnogo je lakoveran i jezik mu je uvek brzi od pameti.Prevrnuo sam ocima i namrstio obrve od ljutnje.Majke mi ako se ne pojavi za 3 minuta,ubicu ga.Povukao sam poslednji dim i bacio opusak na zemlju i zgazio djonom od cipele.’’Evo me,stigao sam.’’sa jednim ogromnim kezom od uha do uha je govorila ova zadihana budala.On se smeje a ja sam na rubu zivaca?!’’Sta se smejes budalo?!Tebi je ovo smesno?!Do pre pola minute sam se premisljao dali da te ubijem ili ostavim u zivotu!Nije te bilo 20 minuta!Plus,sam mislio da ti se nije nesto desilo ili se izgubio posto ti je to vec postala tradicija!’’ljuto sam mu se uneo u facu i vikao.On me je samo bledo gledao i smesio se.Joooj kako bih ti sad skinuo taj retardirani kez sa lica!Sklopio sam kapke i nasmesio se sam sebi kako bih se smirio.’’Pa evo me,tu sam.Aaa neko se meni zabrinuo,jel?Jooj kako slatko!’’ ‘’Ne skaci mi po zivcima,sve ti je*em!!’’Ok,sad sam stvarno puk’o nacisto.Stiskao sam pesnice susdrzavajuci bes.Bozeee s kim ja radiim.’’Hjojj,pa nemoj da se frustriras.Pa sto si toliko nervozan?Ouch...’’rekao je i skupio sake kao neki pedercic.Okrenuo sam se suprotno od njega i kipio od besa.Mozda mi je cak i para izlazila iz usiju.Skroz sam se zacrveneo i puhtao sam.On je to primetio i brze – bolje se uozbiljio a u suprotnom bi ga cekala takve batine...Malo sam se i ja pribrao i obgrilo rukom oko vrata.’’Slusaj me pazljivo sada,Derek.Ovu robu nosis ....kome?Pitaoam ga i gledao u to izgubljeno telece lice.’’Umm,Zaynu?’’pitao je nesigurno.Jooj kako bih ga sad ubio i skratio sebi muke.Udario sam ga sakom u cello.’’Zaynu ni slucajno ti mamlaze!!!Ako vidi idem na robiju na 20 godina!Dajem ti jos jednu sansu.Ako odgovoris tacno pustam te da uzivas u zivotu.Ali ako das netacno...’’iz farmerica sam izvukao Revolver dugu devetku.’’Znas sta te ceka.’’rekao sam mu sa nekim zlobnim osmehom.Derek je gledao u pistolj,preznojavao se i gutao knedle.’’A sada,robu nosis ....??’’rukom sam mu mlatio isped ociju nebili mu kupio malo vremena.Grizao je usne i brisao dlanove o farmerice.Znam,usrao se.’’Um.....ja...mozda....Niallu??’’rekao je i prebacio ruke preko glave samoodbrane.Osmehnuo sam se.Konacno.Potapsao sam ga sakom po ledjima te se on ispravio i osmehnio.A sada cu malo da ga zajebavam.Uzeo sam Revolver i uperio u njegovu glave.Osmeh mu je polako padao sa lica.’’Poslednja zelja?’’ptao sam suzdrazavjuci se da se ne nasmejem.On je samo pao na kolena i zaplakao.’’Nemoj molim te!Ucinicu bilo sta!Samo me nemoj ubiti!’’ruke je drzao sklopljenim u sake i glavu pognuo dole.Bilo mi ga je zao.Pistolj sam spustio na zemlju i cucnuo.’’Derek,covece,ne boj se necu e ubiti.Imam i ja dusu.’’on me je jecajuci pogledao.’’Ispravno si rekao.Niallu treba da odneses.’’osmehnuo sam mu se onako od srca.On je dlanom brisao obraze i oci.Uspravio se i odahnuo.’’Uhh dali ti znas koliko si me uplasio?!Mogao sam srcani udar da dobijem!’’jednu saku je spustio na kolenu a drugu stavio na grudi.Ja sam se odvalio smejati.Nisam vise mogao,ne osudjujte me.’’Kako god daj mi to i ja odo.Ovo mesto vise nece cuti za Dereka VanDervudsena!’’rekao je ponosno,zgrabio mi kutiju iz ruke i brzim koracima otisao niz ulicu.Ja sam pripalio jos jednu cigaru i pogledao na sat.22:54.Auu covece vreme sa ovim mi bas brzo proletelo.Naslonio sam se na zid i razmisljao sta bih mogao da radim da sebi ubijem dosadu.Da odem kuci?Nee.Da se vozikam autom po gradu?Nee.Da muvam cure?Hm..mozda.Ali gde ima cura sad?Pa u klubovima.Zlobno sam se nasmesio i bacio cigaru.Usao u svoj najnoviji auto i nagazio.Cure sa London Street-a dolazim...
YOU ARE READING
xPOSSESSIVE (H.S)
Mystery / ThrillerMaria Clarke - je jedna obicna devojka,student filoloskog fakulteta.Obozava jezike i nije party tip devojke.Pre ce ostati kuci i citati neku knjigu nego izaci u klub i ludo se provesti. Harry Styles - totalna suprotnost.Pijanac,bogatas i zenskaros.U...