Prolog

4.9K 142 20
                                    

Nevím, proč vždycky když se na něho podívám tak zčervenám a nemohu mluvit v souvislých větách, ale děje se to a já nevím, jak to změnit.

Na druhou stranu, když vidím jeho bratrance mám pocit odporu a nechutě.

I když vypadají tak podobně, tak je na tom druhém něco, co se mi na něm prostě hnusí a já stále nevím, co to je. Jestli jeho zvláštní chování, či jeho odporný výraz obličeje, který před sebou vidím pokaždé, když někdo zmíní jeho jméno.

Jistě už všem došlo, že zde hovořím o Adrienovi a jeho bratranci Felixovi.

Nikdy bych neřekla, že se mi někdo může hnusit tak moc a ještě k tomu vzhledově tak podobný mému Adrienovi.

Aby jste, ale pochopili můj odpor k tomuto chlapci. Tak se musíme vrátit o pár měsíců dříve.

Připomínka na díl FELIX :

Bylo to rok od smrti a záhadném zmizení Adrienovy maminky, Emilie. V ten den k Agrestům přijela Emilieino dvojče, Amilie se svým synem Felixem.

Adrien byl nadšený, že po dlouhé době vidí svého bratrance a přítele z dětství, ale Felix tu radost moc neopětoval.

Po chvíli ukradl Adrienovi telefon a prohledal mu ho.

Jelikož nám bylo Adriena líto, tak jsme mu natočili video, kde každý dokázal, jak mu na Adrienovi záleží. Já jsem mu tam řekla, že ho miluji a on...on to ani neviděl. Jelikož Felix všechna videa smazal. Poté se za Adriena převlékl a natočil negativní video pro nás. Alyu, Rose a Juleku to ranilo a zakumovaly.

Děvčata se pomocí telefonu Lady Wifi dostaly až k Adrienovi domů, kde musely svést souboj s Nathalie a Felixem.

Já s myšlenkou toho, že to byl můj Adrien, tak jsem ho jako Ladybug zachránila a odnesla k Bourgeoisům na střechu hotelu. Tam udělal to, co se mi tak hnusí pokusil se mě políbit. Ten jeho obličej měl tak nechutný výraz, že mi z něho bylo špatně a já poznala, že to nebyl můj Adrien.

Poté se zde objevil Chat, ale i mé zakumované kamarádky. Proběhl souboj a Felix, místo toho, aby nám pomohl, tak se přidal k Hawk Mothovi a tím si mně znepřátelil. Poté jsme s Chatem vše zachránili a vrátili vše do normálu. Adrien se nám za Felixe omluvil a poděkoval. Felix i s jeho matkou odjeli, Felix se sice Adrienovi omluvil, ale pak ukradl Gabrielův prsten.

Konec připomínky

Od té doby ho z celého srdce nenávidím. Všechno se, ale může změnit a nebo taky ne.

miraculous - Ona je moje, FelixiKde žijí příběhy. Začni objevovat