Tiana
'Heel erg bedankt voor het drinken, Meneer'. Mr Woods kijkt mij met een grote glimlach aan en stopt zijn portemonnee weer terug in zijn broekzak.
'Geen probleem, zolang je er maar van genoten hebt.'
Ik knik uitbundig mijn hoofd.
'Dat heb ik zeker gedaan' lach ik terug.
Mr Woods pakt mijn hand vast en kijkt me in mijn ogen.
'Klaar voor om mijn huisje te gaan bekijken?'
'Ja zeker' glimlach ik.
Samen met met mr Woods lopen we naar de auto waar de chauffeur al staat te wachten.
De man opent snel de deur voor Mr Woods.
'Dankje James' bromt hij terug.
James gooit nadat Mr Woods in de auto is geklommen de deur recht voor mijn neus dicht. James rent snel naar de andere kant van de auto.
Ik kijk een beetje verbijsterd omdat ik erg in de war ben. 'Ik mocht toch ook mee?' Mompel ik zachtjes.
Plots stapt Mr woods uit en geeft hij een dodelijke blik naar James.
Dan richt hij zich op mij en zakt hij door zijn knieën zodat hij even groot is als mij.
'Schatje, James bedoelde het niet zo, hij wou op een knullige manier de autodeur aan de andere kant voor jou openen.'
'Toch James?' James knikt snel en opent opnieuw de autodeur.
Deze keer laat mr Woods mij als eerste in de auto stappen en gaat daarna naast mij zitten.
'Zo james, nú mag de deur dicht'
James knikt alsof hij het heel benauwd heeft. Nadat hij zijn rondje om de auto gelopen heeft, stapt hij zelf achter het stuur.
Mr Woods klikt op een knopje waardoor er een lampje gaat branden. Ook wordt het zichtbaar dat James achter het stuur zit.
'Naar huis graag' weer knikt Mr Woods op een knopje waardoor het lampje uit gaat en James verdwijnt.
'Huh?' Mompel ik verbaast.
Mr Woods lacht.
'Het tussenscherm is nu donker geworden, James kan ons nu niet horen en ook niet zien.'
Met die woorden trekt Mr Woods mij dicht tegen zijn borst aan.
Net als ik wil protesteren en mezelf wil wegduwen, voel ik de vingers van Mr Woods over mijn hoofd kriebelen. Hij 'kamt' mijn haar met zijn vingers en aait over mijn hoofd. Ik word hier meteen rustig van en duw mijn hoofd onbewust meer tegen zijn hand.
'Ga maar slapen schat, ik zal je wakker maken als we er zijn.'
Ik schud mijn hoofd.
'Ik ben niet moe.' 'Het is wel verstandig schatje, we moeten nog drie uur rijden'
Ik zucht diep. Ik kan niet tegen hem op en zijn vingers, die overal over mijn hoofd kriebelen, voelen zo ontzettend lekker. Ik vang nog even een glimp op van buiten. We rijden op de snelweg en het begint al donker te worden.
Ik sluit langzaam mijn ogen en denk aan de fijne tijd die ik met Mr Woods al heb beleefd.481 woorden.
-xXx- Roomsnoes.
JE LEEST
The Little Princess
RomanceMr Woods is een succesvolle CEO van Merlin Entertainments. Als hij op een avond met zijn vergadergroep uit eten gaat, komt hij een meisje tegen. Zal hij haar kunnen domineren en zal zij meegaan in zijn dominante leefwijze?