Bölüm Şarkısı: Aydilge - Aşka Gel
———Sahneye doğru giderken biriyle çarpıştığımda iki adım geri gidip kim olduğuna baktım.
"Çok afedersiniz. Görmedim." dedim Salih Bey'e bakarak.
"Önemli değil." dediğinde gülümsedim. "Ahsen'di, değil mi?"
"Evet."
"Anlaşılan bu akşam da kulaklarımızın pası silinecek." dedi gülerek.
"Sağ olun."
"Bu akşam Orkun ve senin, masamıza uğramanızı istiyorum." dediğinde merakla kaşlarımı kaldırdım. "Yapımcı bir arkadaşım geliyor. Eğer sizin için de uygunsa grubunuzu onunla tanıştırmak isterim."
Bu bizim için çok iyi bir fırsat olabilirdi.
"Kendisi tanınmış yapımcılardan." diye eklediğinde gülümsedim. "Benim bir kez dinleme fırsatım oldu ama Melih ve Deniz sizi çok beğeniyor. Onlardan ziyade, insanlar size bayılıyor. Melih bana sizi bir yapımcı ile tanıştırma fikrinden bahsetti, ben de hazır elimize fırsat geçmişken değerlendirelim dedim."
"Bu çok düşünceli bir davranış. Teşekkürler, bunu arkadaşlarıma ileteceğim. Masanızda bulunmaktan mutluluk duyarız."
"Ne demek." deyip kenara çekildiğinde eliyle bana yol verdi. "Görüşmek üzere."
Başımla selam verip sahneye ilerledim.
"Bomba gibi bir haberim var." dedim heyecanla. Hepsi işlerini bırakıp bana döndü.
Az önce yaşananları bir bir anlattığımda hepsi mutluluk ve şaşkınlık karışımı bir ifadeyle bakıyorlardı.
"Ünlü mü olacağız kız şimdi?" dedi Kerem kolunu omzuma atıp.
———
"Ahsen."
Adımın seslenildiği tarafa baktığımda bana doğru yaklaşan Melih'e bir adım attım.
"Efendim." dediğimde karşı karşıya durduk.
"Sanırım babam bu akşam bir yapımcı geleceğinden bahsetmiş." Kafamı salladım.
"Evet. Aslında sana bu konuda teşekkür etmemiz lazım. Babana bu konuyu sen açmışsın." dedim gülümseyerek.
"Yapmam gerekeni yaptım." dedi ensesini kaşıyarak. "Keşfedilmesi gereken bir grupsunuz."
"Sağ ol."
"Açıkçası yapımcı ile anlaştıktan sonra bizi unutacağıza dair endişelerim var." Güldüm.
"Daha 23 Nisan sözün var. O koltuğa oturmadan bir yere gitmem, merak etme." dediğimde o da güldü.
"İyi bari. Rahatladım şimdi." O sırada Semih yanımıza geldi. Bana bakıp başıyla selam verdikten sonra Melih'e döndü.
"Abi, geldiler." Melih bana döndü.
"Masada görüşürüz."
"Görüşürüz."
Semih'le beraber yanımdan ayrıldıklarında ben de bizimkilerin yanına gittim.
Melih, önemli misafirlerinin geleceğini ve bu gece için garson açığı olduğunu söyleyince; Merve, İrem ve Doğukan bu geceye mahsus garsonluk için görevlendirilmişlerdi.
Melih'in önemli misafirleri kapıdan içeri girdiğinde Melih, Deniz, Salih Bey ve Kubilay onları karşıladı. Biz de verdiğimiz kısa arayı bitirip sahneye çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...