Rose karakterinin ruh halini daha iyi yansıtmak için biraz araştırma yapayım dedim zaten bozuk olan psikolojim iyice bozuldu :/~
Jennie
Kravatımı bağlayıp aynadan kadınsı takım elbiseme baktıktan sonra iç çektim, babam yanına çağırmış üstelik resmi kıyafetler giymemi istemişti.
Rose de orada olacakmış.
Neden böyle bir şey istediğini bilmiyorum üstelik merakta etmiyorum ama söz konusu babamsa mutlaka sözünü dinleyip oraya gitmeliyim.
Yaklaşık 2 gündür lisa'ya ulaşamıyorum, muhtemelen evden çıkmıyor. Eninde sonunda yanıma gelecek çünkü buna mecbur.
Makyaj masasının üzerindeki çantamı alıp son kez aynaya baktım.
•••
Şirkete girer girmez güvenlikle neşeli bir şekilde konuşan rose'yi görünce yavaş adımlarla yanına gidip sırtına dokundum, arkasına dönüp beni görünce gülen yüzü öfkeli bir hal aldı.
-Bana dokunma!
Dişlerinin arasında konuşunca göz devirdim"oyalanmayı kes, babamın yanına çıkalım"
Geri adım attı" sen çık ben arkandan geleceğim"
Başımı olumsuz anlamda salladım" asansörü çağırıyorum acele et"
Asansöre doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.Beni görenler önünden çekildi, bir kaç saniye sonra kapı açıldı.
İçeriye girip hala dışında salak salak dikilen rose'ye baktım" gel artık"
-En sağa kay.
Dediğini yapıp kollarımı bağladım, içeriye girip en köşeye geçti.
Asansörün kapısı kapanınca garip bir ses çıkardı" sakin ol artık"
"Konuşma ve uzak dur" sessiz bir şekilde konuşunca ona baktım.
Kollarını bedenine sarmış korkulu gözlerle bana bakıyordu" babamın odasının olduğu kata bas, yoksa ben oraya gelip basacağım" hemen dediğimi yaptı.
Bir kaç saniye sonra ona baktığımda yüzünün kızardığını gördüm" iyi misin?"
Bakışlarını bana döndürdü, nefes alamıyor gibi görünüyor.
-Sakinleş birazdan ineceğiz, hem ne zamandan beri klostrofobin var?
Başını cama yasladı" beni tedirgi-n eden.. " iç çekti" senin yüzünden"
Bakışlarımı yere indirdim" dayan biraz daha" cümlem biter bitmez kapı açılınca ona baktım, o da bana bakıyordu.
-İnsene rose.
-Önce sen in.
Asansörden inip arkama bile bakmadan babamın odasına doğru yürümeye başladım.
Kapıyı çalıp gel sesini duyunca kapıyı açıp içeriye adımladım, kapıyı rose için aralık bıraktım.
Babam beni görünce gülümsedi" hoş geldin jennie, rose nerede? "
Rose" buradayım" her zaman ki memnuniyetsiz sesi duyuldu.
Kapıyı kapatıp yanıma geldi, uzak durmayı ihmal etmemişti.
Babam" sen de hoşgeldin chaeyoung"
Rose" neden buradayım" diyince babam güldü.
Babam" anlatacağım biraz sabırlı ol, şöyle oturun" masasının önünde ki karşılıklı deri koltukları işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Фанфик*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...