A Kezdetek Kezdete

32 3 0
                                    

A sulim kapuja felé tartok, ábrándozva az otthoni állatom után, amikor valaki megszólít:

-Shena! Sheeeenaaaa!
-Igen, mi a baj?

Linda volt, a nagy macska rajongó.

-Volt mára házi feladat?
-Szerintem nem. Miért?!
-Tegnap állatkertben voltam a családommal, aztán nem tudtam tanulni.
-Ja, értem. Jó lehetett.
-Most mit mondott neked a kutyád? Vagy még megvan a képességed? (Csak neki mondtam el a képességemet, mert egyszer megijedt, mert az állatkertben vele szembe állt egy tigris, de elmondtam neki, hogy csak üdvözölte. Akkor elsősök voltunk, most vagyunk tizedikesek.)
-Igen, meg... Azt mondta, hogy vigyázzak magamra, és siessek haza.
-A szüleid állatgyűlölők nem?
-Engem is gyűlölnek, mert én szeretem őket. Egyedül élek már 1 éve.
-Nagyon menő! Uhh. Tényleg! Beszélnél a macskámmal? Valami baja van...
-Oh! Persze... Nagyon szívesen...
-Okés! Suli után az iskola előtt!
-Rendben.

5 órám van : Angol, Matek, Tesi, Pszichológia, Ének.
Mikor vége lett a sulinak, találkoztam Lindával, most pedig sétáltunk át hozzá.

-Aggódom a macskám miatt.
-Ne aggódj, beszélek vele és minden kiderül...
-Köszönöm!

Mondhattam volna, hogy a barátom, de nem, mert a stílusa nem igazán tetszik nekem...
Amikor bértünk Linda szobájába, akkor egy fehér Maine Coon-al néztem farkas szemet.

-Ő itt Snowpaw

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ő itt Snowpaw. Hagylak is titeket beszélgetni.
-Rendben...

Ezzel kiment és kettesben hagyott minket a szobában.

-Helló! Én Shena vagyok! Akkor gondolom te vagy S...
-Amenadiel vagyok.
-Őőő... Oké... Mi?!
-A. M. E. N. A. D. I. E. L!
-Ezt értettem, és mostmár tudom, hogy mi a bajod... Agyi problémád van! Akkor megyek és szólok Linának...
-Nincs semmi agyi problémám! Angyal vagyok!

Hirtelen megmutatta két fehér szárnyát és el is tűntette őket...

-Azta!
-Te különleges ember vagy. Szólok annak, aki elvezet téged Wonder Magic Place-re.
-Kinek?! Hova?!
-Majd megtudod... Már szóltam is neki telepatikusan...
-Na jó, akkor megmondom neki, hogy semmi bajod.
-Pedig van!
-Mi?!
-Nyau! Nagyon keveset vagyunk együtt!

Hirtelen megsajnáltam, és megsimítva selymes szőrét, kimentem Lindához.

-Na?!
-Az a baja, hogy keveset vagytok együtt...
-Értem... Kérni fogok engedélyt, hogy ne csak csivavákat, hanem macskákat is vigyünk a suliba, csak őket ne táskába, hanem hordozókába...
-Remek ötlet! Na megyek, mert Hero már gondolom, aggódik értem...
-Okés! Kár volt K9-re kiképezned!

Nekiállt nevetni... Ez nem tetszett benne, hogy mindenkinek megmondja, hogy mi a helyes...

-Okés... Szia!
-Szia, és köszönöm mégegyszer!
-Nincs mit!

Kimentem, és az erdőből egy sutoggást halottam, majd egy királykobra jött ki a fák közül. Sikítani akartam, de megszólalt:

-Nyugi, én is olyan vagyok, mint Amenadiel!
-Mostmár tudom, hogy párszaszájú is vagyok! Remek! Nice! Mi jöhet még?!
-Elvezetlek Wonder Magic Place-re ott a királyunk az oroszlán mindent el fog mondani...
-Rendben... Remélem megbízhatok benned! Mutasd az utat!

Elindultunk az erdő mélyére, nem tudva, hogy hova megyek, de a kobra megbízhatónak tűnik...

Állatokkal suttogó Where stories live. Discover now