Bu ilk hikayem buraya yazıp attığım.İnternette okuduğum Gökyüzü ve Deniz şiiri için yazdığım bir hikaye..Umarım beğenirsiniz ve hatalarımı
bana söylersiniz.İyi okumalar!💜Günlerden bir gün dalgalarımla kendimi temizlerken güneşin hiç parlamadığı kadar parladığını fark ettim.Dalgalarım ışıldıyordu güneş her parladığında.Meraklanıyordum, ne içindi bu güzellik? Deniz yıldızlarım,balıklarım da çok meraklanıyordu güneş parlamaya devam ettikçe.Garipti güneşin ve bulutların aynı anda göğde olması.Biraz daha izledim..Bulutlar yavaşça dağılmaya başlamıştı.Dalgalarım daha hırçınlaşıyordu ben merak ettikçe.Bir anda bulutlar dağıldı,ben öylece bakıyordum gökyüzüne..Tüm gökyüzü bunu kutluyordu..Gökyüzü'nün gelişini,öyle güzeldi ki Gökyüzü.İzledikçe izleyesim geliyordu onu.Ben deniz,onu gördüğümde yanmak neymiş anladım.Onu gördüm dalgalarım yandı kül oldu aşkından sanki,ardından Gökyüzü güldü,ben tekrar doğdum.O güldü,,ben yeniden doğdum.Önce yandım,kül oldum ardından küllerimden doğdum..Acaba Bulut Ve Güneş kadar acımasız mıydı o da? Güneş hep yakardı beni her ne kadar güneşin ışıkları güzel görünse de üzerimde..Dalgalarımı buharlaştırırdı bana inat yaptığı sıcaklık.."Gökyüzü de öyle miydi" diye soruyordum kendime..Ama kalbim "asla" diye haykırıyordu bana.Ne yapacaktım? Nasıl gelecektim bunun üstesinden? O gökyüzündeydi,ben ise yeryüzünde..Nasıl ulaşacaktım ona..Bulutlar izin vermezdi ona gitmeme.Yeryüzü ve Gökyüzü en büyük düşmanlardı.Çünkü her ikisi de üstün görüyordu kendini.Yıllardır böyleydi bu,güneş ve bulut öfke doluydu bizlere.Yaptıkları her zalimlik bunun içindi.Peki ne yapabilecektim ben..Bu düşmanlık karşısında Gökyüzüne olan hayranlığımla? Ben Deniz, yeryüzünün prensesi..Gökyüzüne hayranlık duyan,bulut ve güneşin nefret ettiği Deniz..Ne yapacaktım..Konuşabilecek miydim Gökyüzü ile bir kez olsun?
Yeryüzü ve Gökyüzü birbirine yıllardır düşman olan topluluk.Ve yeni Gökyüzü'nün gelişine hayran olan Deniz..Ne yapacaktı, bulut Ve güneşin zalimliklerini çekecek miydi Deniz? Yoksa Gökyüzüne olan hayranlığıyla öylece duracak mıydı? Sonuç Ne olursa olsun..Onlar ayrıydı kavuşamazlardı..Ama belki bir gün bir umut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizdeki Bulutlar
Non-Fiction"Onu hiç görmedim.Hatta onu tanımıyorum bile ama güldüğünde gökyüzü gibi olduğunu biliyorum." Bu hikaye içinde sadece hayal barındıran Gökyüzü ve Deniz'in hikayesi..Bakalım Yeryüzü ve Gökyüzü düşmanlığını bitirip dünyayı maviye boyayabilecekler miyd...