Chapter 1 - Bevezető

668 37 22
                                    

Bőröndömet magam után húzva sietek a forgalmas reptér tágas folyósóin, hogy időben odaérjek a kirendelt taximhoz, ami már biztosan ott vár a bejárat előtt. Csak ne hagyjon itt! Mire ez a gondolat átcikázik a fejemben, kijutok New York-i repülőtér parkolójába, hogy behuppanjak a sárga kocsiba, ami elvisz az ideiglenes lakásomba.

Út közben teljesen beleveszek a hely lenyűgöző, hatalmas épületeibe, amik a felhők alját karcolják. Vajon hogy bírja ki egy tériszonyos ember, toronymagasan az utcák felett? - gondolkozom el egy pillanatra.

- Magácska mit keres itt New York-ban? - fordul hátra egy pillanatra a sofőr érdeklődve, mikor megállunk egy piros lámpánál.

- Tudja - kezdek bele, s kinézek a párás ablakon - Egy évig fogok itt dolgozni az egyik legújabb Bosszúállók című filmen. - magyarázok.

- Az unokáim óriási Loki rajongók - kuncog fel a taxis - ha még kellene egy ingyen fuvar, egy aláírásért cserébe fél óra alatt itt vagyok önért - mosolyog rám.

- Megjegyzem - görbítem én is felfelé az ajkaimat.

Az utazás alatt, a várost, és annak lakóinak minden rezdülését megfigyelem. Nehéz lesz nekem ez London után, bevallom.

- Megérkeztünk, hölgyem - tekint hátra a vezető, majd nyúlok a táskámhoz, hogy kifizessem az összeget. - Jaj, nem kell fizetnie, öröm volt magát elhoznom - teszi a kezét a csuklómra.

- Köszönöm - mondom, majd egy gyors intéssel szállok ki az autóból és táskáimat kivéve a kocsiból, állok a járdán.

Itt már minden más lesz. Nem lesznek itt a se családtagjaim, se a barátaim. - merengek el.

Neki indulok a nagy, szinte csak üvegből épült felhőkarcoló felé, amiben a lakásom van. Nem nagy, maximum két embernek elegendő hely van benne, ami nekem pont megfelel. Gyorsan beszállok a liftbe a csomagjaimmal, majd megnyomom a a szintem számát. A helyiségben kellemes zene az alapzaj, s a lift oldalán egy méretes tükörben megszemlélem magam. Barna, derékig érő hajam szétterül a vállaimon, majd hátamon tovább tekeregnek a lágyan hullámos fürtjeim. Kékes szemeimmel végig mérem magam, majd a szerkezet egy hangos csilingeléssel jelzi, hogy megérkeztem. Lehajolok a tucatnyi holmimhoz, majd megfogva őket, felegyenesedek, és elindulok a bézs falú folyósón. Egy sötéttölgy faajtó előtt megállok, amin jól láthatóan az én nevem van felírva. Lucy Clark - mosolyodok el, majd belépek az új életem kapuján...

~*~
Sziasztok!

Mint láthatjátok ez egy Tom Hiddleston fanfiction, amit már mióta szeretnék megírni, és végre minden megvan ehhez! :)

A részeknek nincs konkrét határidejük a publikálásra, de minden áron megpróbálok hamar hozni a részeket, amint van rá érdeklődés! :)

Szép napot, nemsokára hozom az új részt! :)

Öltönybe Bújt SzerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora