"/𝐿𝑎́𝑠𝑘𝑎 𝑗𝑒 𝑃𝑟𝑎𝑣𝑑𝑎,,

23 3 0
                                    

Pointou tohto slova nikto nepozná všetci si len v dnešnom svete hovoria láska je na nič Proč to neignorovať?
Láska sa nedá nahradiť miestom aké kedy bolo alebo bude Láska je niečo špeciálne ten pocit keď niekoho miluješ z hĺbky svojho srdca a oni to využijú vo svoj prospech bola som taká a už nechcem byť ublížila som niekomu kto má miloval ľúbil má ochránil ma a zastal sa ma pokažde
Vždy som túžila po pravej láske ktorá mi nebola súdená ani nieje brala som to na ľahkú váhu a len som to hrala človek ktorý má miloval chce zabudnúť na to všetko a na všetko čo k nemu cítim, som celé som to povedala slovom áno vždy to nebolo také bolo to krásne a úžasné lenže kebyže niesom tak najivná tak pochopím lenže nikdy som nemala pravú lásku priamu pred očami. Tak blízko že stačilo trochu nepozornosti mali detail alebo komunikácia medzi druhými ľuďmi,
Dá sa to na prvý pohľad pochopiť ako nepozornosť ale nieje to iba to. Lásku zraní jediná vec a ta že si ju zoberie niekto iný. To je terč do srdca rovným šipom na to práve miesto. Pitate sa čo som urobila samozrejme nič pretože som blbá že som nič neurobila, robila som ako blbá. A necenila si to čo mám.
Nevažila si nič okrem iných vecí len to ako som sa zachovala o to teraz nejde je to hlavne kvôli tomu nestratiť to najcennejšie čo máte ja som to už stratila či sú to slová,city alebo dôvera.
Nedá sa to vrátiť a pochybujem že mi totá osoba odpustí. Ale nebudem prosiť o odpusťenie nezaslúžim si ho.
Chcem zomrieť ale za takéto veci ublížujem druhým.
Aj musím pikať aj chcem. Nepisem to inak než v súvislosti s tím že som zlyhala pokiaľ niekto tento odkaz nájde budem rada keď už toto nikto neurobí nikdy je to chyba Života zradiť lásku tu pravú. Ale jedno vám,
poviem neopustite ľudí na ktorých vám záleží a stále ich máte rovnako a silno radi. Buď ich lúbite tak že ich neopustite, alebo v mojom prípade že ich zraďite. Tento príbeh je písaný zo smútku ktorým som bola naplnená ja pocitom bezmocnosti, bolestí, a aj sebevraždy. Áno nedokážem to ale priznám jedného dňa svoje city a keď budú zlé nebudem ich obraciať na druhých ale len na seba. Pokiaľ toto číta ten ktorému som zlomila srdce tak sa ospravedlňujem a predom je mi to ľúto... Len dúfam že budete mať dobré správy v živote že budete bojovať za vašu lásku k druhým a že vás nič nerozhodí ale že sa spojíte a budete bojovať spolu. Ako tak snažím sa to napraviť a síce sa nevzdám ale aj keby som sa mala vzdať nevzdám sa bez boja. Prajem všetkým čitateľom veľa šťastia v živote či čítaní neurobte rovnakú chybu ako ja. Predom si to rozmyslite ďakujem a uvidíme sa neskôr u ďalšieho príbehu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

,, 𝐿𝑎́𝑠𝑘𝑎 𝑗𝑒 𝑃𝑟𝑎𝑣𝑑𝑎 ''Where stories live. Discover now