Bir gün 2 arkadaş yolda yürürken bir çocuğa denk gelirler bu yolda yatan çocuk ise gökaydır, gökay ağır yaralıdır. Bu 2 arkadaşın ismi beyza ve gülbahardır . Neyse gökayda beyzanın sevgilisidir.beyza ağlamaya başlar bu duruma çok üzülen gülbahar direk ambulansı arar ve ambulans gelir. Hastaneye giderler ama Allahtan hic bir sey olmadan taburcu ederler neyse okuka giderler hep beraber okula vardıklarında ise emin onların yanina gider, emin gülbaharın sevgilisidir . Neyse sınıfa girerler tam derse basliycakken anons edilir ve herkez konfrens solonuna giderler hoca okulun karantina altına alındığnı ve kimsenin dışarı çıkmiycani söyler. Herkes yukarı çıktıktan sonra gülbahar ağlamaya başlar "biz yoksa ölücekmiyiz BEN ÖLMEK İÇİN ÇOK GENCİM DER " bağıra bağıra emin üzür ve ona sarılır beyza her halile duygusuzdur ağlamaz akşam olduktan sonra herkez kafeteryaya gider ve yemek yemeye tam baslicakken beyza düşüp bayılır gökay korkarak beyzayı kucağına alır ve revire götürürler. Beyza uyandıktan sonra ağlamya baslar: "yoksa ben ölüyormuyum"der gokayın yüzüne küçük bir tebesüm bırakır gülbahar beyzanın yanına giderken arkasından birisi gelir ve......
1 bölümün sonu acaba 2. Bölümde nolucak...