MultiMedya : Çolak😂
🦋
Sevdiklerini uğurladıktan sonra herkes odalarına çekilmişti. Bahar elinde bir kitap okumak dışında her şeyi yapıyor, Nazlı telefonundan Ateş ile çekildiği onlarca fotoğrafa bakıyor.
Gülerse mutfakta bulaşık yıkama bahanesi ile sürekli eşini ve askerini düşünüyordu. Onlar gitti gideli evin üzerine bir yas havası çökmüş, hepsini karamsarlık esir almıştı.Bahar : Nazlı?
Nazlı : Efendim?
Bahar : Sence biz niye bu adamlara aşık olduk? Dünyada başka adam mı yoktu?
Nazlı : Vardı da.. Bunlarda bir başka işte..
Nazlı'nın sözleri üzerine iki kız burukça güldü.Bahar : Sence şuan ne yapıyorlardır?
Nazlı : Bilmiyorum ama umarım iyilerdir.
Bahar : Umarım..
O sırada odaya Güler girdi.
Güler : Kızlar siz daha uyumadınız mı?
Nazlı : Nasıl uyuyalım anne? Onlar oradayken bizim burada gözümüze uyku girer mi?
Güler : Kızlar, Erdem size hep ne der?
Bahar&Nazlı : Siz burada rahat uyuyun diye biz oradayız der.
Güler : O zaman.. Şimdi herkes yatağa. Hem yarın erken kalkacaksınız.
Nazlı ve Bahar başlarını sallayıp yataklarına girdiler. Güler önce Bahar'ın üzerini örtüp saçlarını öptü, sonra ise Nazlı'nın. Dolu gözlerle baktı kızlarına. Bahar beş yıldır onlarda kalıyordu ve artık öz kızları gibi olmuştu.
İki genç kız huzursuzca kapattı gözlerini. Ama ikisi de uyuyamamıştı. Sabaha kadar dua ettiler sevdikleri için.
Sabah yine saat tam yedi de, Güler kızları uyandırmak için odaya girmişti. Ama bu defa ikiside ayaktaydı ve hazırlanıyorlardı.
Güler : Hayırdır kızlar? Erkencisiniz?
Bahar : Hiç uyumadık ki Güler Abla.
Dedi Bahar yorgun sesiyle.Nazlı : Çok uykum var benim.
Güler : Ehh aferin kızlar! Ne konuştuk akşam biz sizinle? Nasıl kampa gideceksiniz bu halde?
Bahar : Bir şey olmaz Güler Abla, sen merak etme bizi. Nazlı sende sızlanma! Çıkalım bir an önce.
Güler : Kahvaltı etmeden nereye? Hem o kadar hazırladım. Bari bğazınızdan iki lokma bir şey geçsin.
Bahar : Benim canım bir şey istemiyor.
Nazlı : Benimde hiç iştahım yok.
Güler : Hasta olursunuz ama böyle.. Hem Ateşte, Yavuz da geldiğinde sizi sağlıklı ve mutlu görmek ister. Böyle yaparak hiç bir şey elde edemezsiniz kızlar. Onlar yokken asıl kendinize iyi bakmanız lazım ki, akılları sizde kalmasın.
Bahar : Ama Güler Abla..
Nazlı : Anne ya..
Güler : Hadi bakalım itiraz istemiyorum!
Güler güç bela iki kızı kahvaltıya oturtmuş, az da olsa bir şeyler yedirmişti.
Bahar : Tamam hadi çıkalım biz. Hem geç kalacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBELALI ||Tamamlamdı||
FanficHayat bu, zor şeyler yaşanır.. Üzülünür, acı çekilir, yeri gelir hıçkıra hıçkıra ağlanır.. Ama yanında yüzünü güldürecek, acını dindirecek ve gözyaşlarını silecek insanlar varsa, bunların önemi yoktur. Onların hikayesi de tıpkı böyleydi. Çok acı çe...