Benim adım Roku Nanabe. Küçük bir kasabada büyüdüm. Beni tanıdığım taşlı bir nine büyüttü. Geçmişimden beri bana güler yüzlü olmamı ve canlılara yardım etmem gerektiği öğretildi. Her zaman insanlara ve canlılara saygı duydum. Taki o güne kadar. Kollegan olmak istedim. Köyümüzde bile yıllardır olan olmamıştı. İstedim ve çok çalıştım. Sonunda da oldum. Fakat birileri bana oyun oynadı. Beni sürgüne yolladılar. Orada yeni insanlarla ve yeni dostlarla tanıştım. İlk başta Miro sensei'yi tanıdım. Sonra Nitsu'yu. Hepsi benim için önemli fedakarlıklar yaptılar. Onları asla unutamam. Bu olanlardan sonra Kurai Hebiye katıldım. Orada da yeni dostlar edindim diyeceğim ama biraz zor. Hepsi tuhaf ve işine bakıyor. Onları analizledim fakat hepsi birbirinden ayrı.
Başta Akira kızıl saçlı ve Kurai Hebinin başkanı. Ne kadar güçlü ve güçsüz bilemiyorum. Fakat sürekli şaka yapıp gülüyor. Ciddileştiğinde de yüzü korkunç oluyor. Tuhaf biri.
İkinci Daisuke. Bana karşı her zaman solgun ve ön yargılı. Beni pek sevmiyor gibi.
Daha sonra Fuu. Onunla fazla konuşmuyoruz. Sanırım o da bana karşı soğuk. Benim gibi elektrik kullanıcısı bir büyücü.
Diğeri Haru. Yaşlı ve iri bir görünümde. Fakat bayağı güçlü. Balta kullanıyordu fakat onu kestim. Şimdi büyük bir kılıçla cesurca savaşıyor. Aramız pek de kötü değil.
Sırada İtsuki var. Yıldız uçlu bir mızrak kullanıyor. Sürekli güler yüzlü ve yardım etmeye hazır.
Bir diğeri Kaori. O da bir büyücü fakat ne tür kullanıyor bilmiyorum . Beni pek umursamıyor fakat yardım ettiği de oldu.
Bir başkası Rin. Bana her zaman soğuk ve öfkeli gibi. Sürekli öldürecekmiş gibi bakıyor ve benimle didişiyor. Onunla uğraşmak beni yoruyor.
Benim gibi yeni biri Takuma. Pek uyuduğunu görmedim ve bizimle pek konuşmuyor. Simsiyah bir zırhla sürekli dolaşıyor. Çıkardığını da pek görmedim. Soğuk biri.
Yoko. Bu kadının benle derdi ne bilmiyorum ama benle fazla ilgili.
Bana ters bakan biri daha Yui. Kadın bir büyücü şövalye. Onlardan pek bulunmuyor ama bayağı yetenekli. Öldürecek gibi bakan gözleri beni korkutuyor.
[Roku] Bu kadar yeter mi Akira!
[Akira] Hah Roku baya bilgi edinmişsin. Yeni gelenlere bunu yaparız. Takuma bile yaptı fakat kaçırdın. Bu yerde kalacaksın ve bizle iletişimini kesmeyeceksin. Şimdi dağılabilirsin.
Herkes dağılırken Rokunun yanına Yui gelir ve seslenir,
[Yui] Hey Beyaz Çocuk!
[Roku] Ne var ?
[Yui] Sana öldürecekmiş gibi bakmıyorum saçın çok dikkat çekiyor.
[Roku] Daha şimdi söylediğin için sağol Yui.
Roku iç çekerek yukarıya çıkar ve ona verilen odaya geçer. Oda da bir yatak, iki dolap,kılıçları asmak için bir askı ve son olarak bir masa vardı. Yıkanma ise binadaki ortak büyük yerdeydi. Fakat daha hiç girmemişti.
Roku soluklanarak yattı ve Yamatoyu açtı. O sırada Yamato,
-[Haykırarak gülüyor.] Hah Roku ilk defa böyle konuştuğunu görüyorum. Onları sevdin mi?
[Roku] Aptal olma Yamato! Ben onları umursamıyorum. Ama bedava kalacak yere hayır demem.
-Roku kızlarla hiç yakınlaştığını görmedim. Yoko seninle ilgileniyor gibi.
[Roku] En son biriyle yakınlaştığım da sürgün edilmiştim. Bu sefer ne olur tahmin edemiyorum.
- Doğru gerçi o zamanlar yanında ben yoktum.
[Roku] Yamato sana sormam gerek bir şey var.
- Söyle.
[Roku] Nasıl bir tipin var Yamato?
- Ne ?
[Roku] Nasıl bir görünüşün var?
-Ölürsen yanına gelir ve gösteririm kendimi zaten seni geri ben yollayacağım.
[Roku] Tamam bu merakımı şuan için gizleyceğim.
Sabah olur ve Roku Soylu yerlerdeki pazarlara çıkmış ve yanına alabileceği malzeme var mı diye bakınır. O sırada tanıdık bir yüzü bir şeyler yerken görür.
[Roku] Se-Sen.
[Roku] Tsu!
[Tsu] Efe--- Roku!!
[Roku] Burada ne yapıyorsun!
[Tsu] Yeni bir görev verildi. Soylu toprakların yanında bir canavar görülmüş. Onu denetlemeye gönderildim. Sonuçta artık B seviye bir Kollegan'ım.
[Roku] Anladım.
[Tsu] Onu boşver en son nereye gittin! Seni aradım bulamadım . Sarıldın ve kaçtın.
[Roku] O iş biraz tuhaf. Değişik zamanlar geçiriyorum. Seni unutmadım bana tek sen destek olmuştun unuttun mu?
[Tsu] A-Ah tabi. Roku buralarda bir kaç gün daha olacağım. Görüşmek ister misin ?
[Roku] Olabi---
Arkada o anda Yoko bağırı ve Rokuyu yanına çağırır.
[Roku] A-Ah beni çağırıyor. Fakat sen ayrılmadan yanına geleceğim. Unutmadım!
Tsu ufak bir gülümsemeyle Rokunun gidişini izler. Rokunun geçmişindeki tek güvendiği insan tekrar karşısına çıkmış ve konuşmak istemişti. Roku geri gelicekti. Bundan emindi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kollegen
FantasyEski zamanlarda geçen bu dünya da paralı avcılar vardır ve bunlara Kollegen denir. Kollegenler kendi aralarında gruplara, loncalara ayrılmıştır ve derecelendirilmiştir.(Hikaye içinde anlatılıyor.)Bu dünya da birden fazla tür ve ırk bulunur. Bunlarda...