39. "Kochanie, poznaj moją rodzinę"

287 15 14
                                    

Dedykacja dla Embits2
               Kilka minut później
Optimus pomógł ci się spakować.
- Jesteś pewna, że chcesz już wracać do domu ? - zapytał.
- Tak - odparłaś - Muszę w końcu muszę posprzątać w domu, bo jutro wracają rodzice.
- Rozumiem. Odwiozę ciebie, Karola i Kamilkę - rzekł Prime.
W odpowiedzi kiwnęłaś głową.
               Kilka minut później
Optimus zaparkował przed twoim domem. Potem wziął walizki. Gdy weszliście do domu, Karol i Kamilka wskoczyli na sofę. Zaśmiałaś się razem z Optimus'em.
- Natalko, to o której godzinie wrócą rodzice ? - zapytał nagle twój chłopak.
- O 15 - odparłaś.
- Mogę pożyczyć do jutra twoją bransoletkę ? - spytał Prime.
- Tak - odparłaś, podając mu ją.
- Muszę już jechać. Kiedy twoje rodzice bedą w domu, powiem ci coś - powiedział Optimus, całując cię w usta.
- To... teraz jesteście razem ? - spytał Karol.
- Tak. Macie nie mówic o tym rodzicom - rzekłaś - Sama im powiem o Optimus'ie.
W odpowiedzi dzieci kiwnęły głową.
                    Dzień później
Od samego rana krzątałaś się po kuchni, przygotowując różne smakołyki. Karol z Kamilką rysowali w salonie rysunki dla rodziców. Spojrzałaś na zegar. Wskazywał godzinę 14:00. Poszłaś do salonu i powiedziałaś:
- Idę się umyć. Zostawiam wam telefon. Jak ktoś zadzwoni do drzwi, to nie otwierajcie ich. Chyba, że mama albo tata zadzwoni do mnie.
Karol w odpowiedzi kiwnął głową.
               Godzinę później
Zeszłaś do salonu i zapytałaś:
- Ktoś dzwonił ?
- Nie - odparła Kamilka.
Nagle rozległ się dzwonek do drzwi. Podeszłaś do nich i spojrzałaś przez wizjer. Wzięłaś głęboki oddech i otworzyłaś drzwi.
- Cześć mamo. Cześć tato. Wchodźcie - powiedziałaś.
- Cześć córeczko - odparli rodzice, wchodząc do domu.
Gdy weszliście do salonu, Karol i Kamilka wstali szybko z sofy i podbiegli do rodziców, krzycząc:
- Mamo !!! Tato !!!
- Cześć dzieci - powiedział twój tata.
- Siostrzyczko, co na obiad ? - zapytała Kamilka.
- Kaczka w jabłkach - odparłaś.
- Mmmm. Moje ulubione danie - powiedział twój tata.
- I moje - dodała mama.
             Kilka minut później
Kiedy usiedliście do stołu, twoja rodzicielka zapytała:
- Natalko, dlaczego jest nakryte dla 6-ciu osób. Przecież nas jest 5-ciu.
Nagle rozbrzmiał dzwonek do drzwi.
- Chyba zaraz się przekonamy - odparł Karol.
- Przepraszam was na chwilę - powiedziałaś.
Wzięłaś znów głęboki wdech i otworzyłaś drzwi. Za nimi stał Optimus. Był ubrany w garnitur. W jednej dłoni trymał butelkę alkoholu. W drugiej natomiast znajdował się bukiet czerwonych róż.
                  Pov. Prime'a
Wszedłem do domu Natalii, która spytała:
- Gotowy ?
- Tak - odparłem niepewnie, oddajac jej bransoletkę.
- Słyszę w twoim głosie, że się stresujesz - odparła.
- Aż tak to słychać ? - zapytałem.
- Trochę - odparła.
- Prime, nie panikuj. Pamietaj, wdech i wydech. Wdech i wydech -  pomyślałem.
Nagle poczułem dłoń na swoim ramieniu. Spojrzałem na Natalię. Uśmiechała się do mnie ciepło.
- Nie stresuj się. Wszystko będzie dobrze - powiedziała.
- Chodźmy już - odparłem.
W odpowiedzi Natalia kiwnęła głową. Kiedy weszliśmy do jadalni, zobaczyłem rodzeństwo mojej dziewczyny oraz jej rodziców.
          Narracja drugoosobowa
Kiedy rodzice wstali, powiedziałaś:
- Kochanie, poznaj moją rodzinę. Matkę Annę, ojca Roberta, brata Karola i siostrę Kamilę. Mamo, tato, bracie, siostro poznajcie mojego chłopaka Optimus'a Prime.
Prime poszedł do twojej rodzicielki, pocałował jej dłoń i powiedział:
- Bardzo mi miło Panią poznać. Pani Anno.
- Mi również - odparła twoja mama.
- Bardzo miło poznać mi chłopaka mojej najstarszej córki - rzekł twój ojciec.
- Ciesze się - odparł Prime.
Po chwili Optimus podał twojej rodzicielce róże, a ojcu butelkę alkoholu.
               Kilka minut później
                    Pov. Prime'a
- Więc jak się poznaliście ? -  zapytała matka mojej dziewczyny.
- Podczas wycieczki w Egipcie - odparła Natalia.
- Niczym się nie chwaliłaś - odparł ojciec 19-sto latki.
- Bo nie wiedzieliśmy wtedy, że będziemy razem - odparłem.
- To twoje imię i nazwisko jest bardzo egzotyczne - zauważył Pani Anna.
- Tak - powiedziałem - Każdy mi to mówi.
- Czy macie jakieś plany ? - zapytał nagle ojciec Natalii.
- Na razie jeszcze nie - odparła 19- sto latka.
Włożyłem powoli dłoń do kieszeni i pomyślałem:
- Dasz radę Prime. Dasz radę. Wdech i wydech.
- Kochanie, wszystko dobrze ? - zapytała Natalia - Jesteś strasznie blady.
Spojrzałem na nią i uśmiechnąłem się.
- Tak - odparłem.
- To dobrze - rzekła.
Spojrzałem na rodzinę Hammer'ów. Wziąłem głęboki wdech i powiedziałem:
- Bardzo przepraszam, ale muszę coś zrobić.
--------------------------------------------------------------
Jak myślicie, co będzie w następnym rozdziale i dlaczego Optimus pożyczył bransoletkę od Natalii 🤔🤔🤔 ?

Sorki, że taki krótki, ale nie chciałam pisać dłuższego, bo sekret wyszedł by na jaw.

Rodzinna tajemnica i przybysze z kosmosuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz