- Co takhle si dát trojku? -

906 38 31
                                    

Ráno jsem dostal hrozný šok.

Moje malá Emma vedle mě neležela a z koupelny jsem slyšel její křik a Marcusův hlas.

„Ty tu teď počkáš než se vypořádám s mojím bratrem a pak si tě podám! Teda nejdřív si tě ohnu o stůl" ďábelsky se zasmál a Emma najednou stichla.

To už jsem se postavil a běžel ke dveřím koupelny.

Když jsem otevřel, Marcus mě hned chytl pod krkem a přitiskl na zeď.

Udělal to, co jsem vždy chtěl ale ve špatné chvíli.

Své rty položil na mé a začal s nimi hrubě pohybovat.

„Spolupracuje nebo to bude horší"

Po té jsem tedy spolupracovat začal a rozletělo se mi v břiše hejno motýlů. I když ve špatné chvíli.

„Stůj a ani se nehni."

Šel do koupelny ze které vyvedl třesoucí se Emmu.

„Co takhle si dát trojku?"

To už jsem nevydržel a jednu mu vrazil. Nebude spát s mojí, a jeho sestrou!

Podíval se na mě a Emmu pustil. Uvědomil jsem si co jsem udělal.

Vždy jsem měl větší sílu. Ale jemu bych nedokázal nic udělat. Žádné zranění. Nemohl jsem se bránit.

Usmál se a šel pro nůž. Já naposledy obejmul Emmu a čekal, jak mě zabije.

Místo toho, aby se vrhl po mě svalil Emmu na zem a začal ji bodat. Všude. Do hlavy, hrudníku..

Začal jsem šíleně řvát ale to jsem uslyšel její hlas. Matně..

„Tinusi! Vstavej!"

Najednou jsem měl zavřené oči a proto jsem vyletěl do sedu a otevřel je.

Vedle mě seděla Emma a já cítil, jak mi buší srdce.

„Jsi v pořádku?"

„A ty?"

„Já ano." zasmála se a vstala. Mířila si to do koupelny.

„Ne tam nechoď! Je tam Marcus! Zabije tě!"

To už se vracela s ručníkem a náhradním trikem.

„Jestli se ti o něm zdají takové sny, měl by jsi zajít k doktorovi. Mám o tebe strach."

Otírala mi pot z čela a sundala mi taky triko. Otřela celé mé spocené tělo a oblékla mi suché triko.

Cítil jsem se jako dítě, ale jediné, co jsem dokázal bylo čumět do zdi.

Povalila mě na postel a přikryla mě.

Po té doběhla pro vodu.

„Chceš napít?"

„Aji ano."

Posadil jsem se zpátky a napil se.

Pak jsem si zpět lehl. Emma si lehla ke mě pod peřinu a já ji co nejsilněji obejmul.

Po té jsem bohužel do rána nedokázal usnout....

❤️

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat