Kochasz mnie i nienawidzisz jednocześnie. Jestem taki sam.

64 9 0
                                    


Wiecie jaka jest istota dobrej reklamy? Zbudowanie relacji z klientem

Netflix w ten sposób tworzy swoje najpopularniejsze seriale fabularne. Z wyłączeniem tych zakrawających o fantastykę i sci-fi. Wyjątkiem tutaj jest Stranger Things, które po prostu żeruje na nostalgii, choć ogląda się go całkiem przyjemnie.

Właśnie dlatego w większości spotów reklamowych występują aktorzy, którzy udają codzienne życie ludzi. Łatwiej nam się czymś zainteresować, jeśli możemy się do tego odnieść w naszym codziennym życiu. 

 Chcesz wypromować bibliotekę? Odnieś się do problemów z nieoddawaniem pożyczonych książek.

Reklamujesz leki na zgagę? Kobieta łapiąca się za gardło w autobusie nada się idealnie.

Środek na potencję? Prosta sprawa. Para pod kołdrą. Nic prostszego, prawda?

A jednak działa.

Ufamy temu, co już widzieliśmy i mamy zakodowane jako standardowe sytuacje.

Na tej samej zasadzie powstaje większość naszych relacji z drugim człowiekiem. Prędzej zaprzyjaźnimy się z kimś kto dzieli nasz tok myślenia i zainteresowania niż z naszym kompletnym przeciwieństwem, z którym będziemy się non stop kłócić. Nie oznacza to oczywiście, że nie da się zbudować relacji z osobą która jest od nas diametralnie inna. Da się, ale w takim połączeniu bez wątpienia powstaną prędzej czy później spięcia, którym jednym przeszkadzać będą bardziej a innym mniej. 

Wszystko, co napisałem powyżej to zwykły truizm. Każdy o tym wie. Do czego więc zmierzam?

Jest jeszcze miłość.

Znam pary bardzo podobne do siebie, ale znam też ludzi, którzy są w związku z osobą kompletnie inną od siebie. I wiecie co? Jest ich więcej. Są ze sobą dłużej niż te, które potencjalnie tworzyły związki idealne i choć kłócą się znacznie częściej, to też ich relacja przypomina bardziej bardzo dobrą przyjaźń, a nie miłość rodem z Titanica.

I co z tego? Zapytacie.

Znaczna większość ludzi, która ma problem ze znalezieniem partnera popełnia ten sam błąd, ba! Sam jestem taką osobą!

Podświadomie za potencjalnych towarzyszy życia wybieramy sobie osoby skrajnie podobne do nas i takie, które nam "pasują". Nie jestem pewien, czy zrozumiecie o co dokładnie mi chodzi, ale jeśli tak, to się cieszę. Serio

Klucz tkwi w tym, aby nie szukać. Nie kombinować. Nie dopasowywać. Jeśli ma przyjść to przyjdzie. 

Zabawnie pisze się o tym wiedząc, że sam popełniam ten sam błąd w kółko i w kółko, choć jestem w pełni świadom tego, że jestem przez to często nieszczęśliwy.

Nikt nie oczekuje od was, że nie będziecie popełniać błędów i wieść idealne życie. Nie uważacie jednak, że czasem warto przestać ranić samych siebie?

Puentą tego rozdziału niech będzie cytat Jonathana Davisa - wokalisty zespołu Korn.

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja śmieję się z was, ponieważ wszyscy jesteście tacy sami."


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 28, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Szczęście - czyli jak nie zwariować.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz