Desmond
Nappaliban ülve Ji-yong lesokkolódva ült előttem a fotelban. Minzhu a kanapén ült keresztbe tett lábakkal a támlára döntötte a fejét, és csak bámulta a plafont. Wonho nemes egyszerűséggel az ölemben ült, hátával a mellkasomnak dőlt, de mindkét kezével az ujjaimmal babrált, pontosabban a gyűrűkkel.
- Te most szívatsz - nyögte. Fejemet ingattam, ami miatt ha lehet még sápadtabb lett. - Én elvesztettem a fonalat, teljesen.
- Melyik résznél? - kérdeztem sóhajtva.
- Már ott, hogy te Desmond teste vagy - hitetlenkedett.
- Én rólam csak mintázták, és nem a teste vagyok - néztem rá. - Teljesen más emberek vagyunk, más múlttal, más személyiséggel. Nem ebből a világból való vagyok, hanem egy másik bolygóról.
- De Kayna hogy talált rád? - értetlenül néztem rá. - Kayna volt az, aki létre hozta Desmondot, tehát valahogy csak találkozott veled, ha a te testedet használta.
- Nem rémlik, hogy találkoztam volna Kayanahoz hasonlóval - ingattam a fejem.
- Kayna egyáltalán nem úgy nézett ki, mint Kayana - nézett rám Minzhu. - Kayna haja szál egyenes háta közepéig érő vérvörös, ahogy a szemöldöke és a szeme is. Ugyan így nézett ki Nayna is, csak neki vállig érő a haja.
- Az én bolygómon teljesen normális, hogy az emberek festik a hajukat, szemöldöküket és színes kontaktlencsét hordanak - rántottam vállat. - És kicsi Nayna egyáltalán nem vállig érő hajjal rendelkezett. - Összeráncolta a szemöldökeit. - Körülbelül 10-13 éves körüli, és a haja a csípőjéig ért.
- Nos, ezt lehet arra mondani, hogy kezdett fogyatkozni az ereje - kotyogott közbe Wonho. - Még felhasználta azt a maradék erejét, hogy megtaláljon téged, és elhozzon ide. - Nézett fel rám. - De mivel te testedről lett ábrázolva Desmond, akkor valamilyen módon közöd volt Kaynahoz.
- Már hogy lenne? - értetlenkedtem. - Sose találkoztam vele.
- Ezt nem tudhatod biztosra - ingatta a fejét. - Desmond amikor hozzánk került hófehér hajjal és tenger kék szemekkel rendelkezett. De volt egy bizonyos eset, amikor a kék szemei is kifehéredtek. És még azt is elmondta, hogy gyermekkorában fekete haja volt.
- Vagyis több mindenkitől kapott testet? - kérdeztem.
- Nem tudom, hogy ezeket mástól másolta-e, de amikor eltelt nyolc év a másik síkban már teljesen úgy nézett ki, mint te. Csak neki rövid a haja, neked a válladig ér - mosolyogva nyúlt a hajamhoz, ami éppenséggel ki volt engedve.
- Látom Jackson mesélt nektek - Ji-yong szavaira bólintott. Újra előre fordult és ismét a gyűrűkkel babrált. - Szóval.. - Sóhajtva megdörzsölte az arcát. - Te testedről ábrázolták Desmondot, de találkoztál Naynaval, aki elhozott ide - bólintottam. - Nayna pedig átadta neked azt az erőt, ami Desmondnak volt. - Ismét bólintottam. - Van egy fád is, aki négy éves, ember alakban mászkál és még könyved is - megint bólintottam. - Desmond pedig megjelent előtted, és azt kérte tőled, hogy feledtesd el Wonhoékkal, és te lépj a helyébe, de még viszont is szeresd őket. - Inkább nem reagáltam rá. - És most még az is kiderült, hogy a saját bolygódon tíz év telt el, amióta itt vagy, plusz a legjobb barátod át került ide, pedig nem is lehetett volna - ezeket már inkább saját magának mondta, így csak figyeltem őt. - De még azt is tegyem hozzá, hogy teherbe ejtetted őket. - Nézett rám.
- Ja, tömören - bólintottam, amin megrándult a szeme sarka. - Még csak Jackson, aki biztos abban, hogy terhes. Wonho és Hoseoknál még nem tudni. - Sóhajtva a halántékát masszírozta. - De te ki is vagy? - felkapta a fejét. - Oké, hogy engem számon kérsz, mert én alig egy hónapja vagyok itt. De eddig még csak annyit tudok rólad, hogy Ji-yong a neved. Kurvára nem tűröm az ilyet.
YOU ARE READING
Destiny VI - Az új Végzet [✔] {Javításra vár}
FanfictionDestiny 6. évada! Jackson, Wonho és Hoseok négy év elteltével végre kezdték feldolgozni Desmond halálát. Nem boldogan, de élték az életüket a gyerekeikkel együtt. Sohasem hitték, hogy bekövetkezhet az az idő, amikor a szerelmük valóban eltávozott az...