Part-35💓🌚💓🌚

1.2K 31 6
                                    

    "အားး...ကိုထက္..ဘာလို႔ကိုက္တာလဲ..."

  ခ်စ္ရသူဆီမွ ႏူးညံ႔ေသာအနမ္းတို႔အား ၿငိမ္သက္စြာခံယူေနေသာ လင္းေရာင္ခ... ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္မွ စူးေအာင့္သြားတဲ့ခံစားခ်က္ေၾကာင့္...ထထိုင္မိသည္ပင္...။ေသြးစို႔ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္ကိုလက္ႏွင့္ဖိရင္း...ထက္ေကာင္းယံ အား ၾကည့္လိုက္ေတာ့...ဒိတ္ခနဲျဖစ္သြားတဲ့ ရင္ထဲကခံစားခ်က္က...အနည္းငယ္ေၾကာက္သြားသည္ဟုသတ္မွတ္လို႔ရသည္...။ယခုအခ်ိန္မွာ ထက္ေကာင္းယံ ၏ ပံုစံက...မုဆိုးတစ္ေယာက္ သားေကာင္မိထားသလို အမဲျဖတ္ေတာ့မည့္ပံုစံ....

"ကို..ကိုထက္..ဘာျဖစ္တာလဲဟင္.."

ထက္ေကာင္းယံ ဘာမွ ျပန္မေျပာပဲ...လင္းေရာင္ခ ၏ ေခါင္းကိုကိုင္၍..မ်က္ႏွာခ်င္းပူးကပ္ေစလိုက္သည္...။နဖူးခ်င္းထိထားကာ...စူးရဲေသာအၾကည့္တို႔ျဖင့္ ထိုေကာင္ေလးအား...စိုက္ၾကည့္ရင္း....

"ငါမင္းကို သိမ္းပိုက္ခ်င္တယ္ဆိုရင္...မင္းလက္ခံမလား...."

လင္းေရာင္ခ မ်က္ဝန္းတို႔ ျပဴ းက်ယ္သြားသည္...။မထင္မွတ္ပဲ ေျပာင္းလဲသြားေသာ ခ်စ္ရသူ၏ ပံုစံအား...ထိတ္လန္႔မိတာေတာ့အမွန္ပင္...တစ္ရိပ္ရိပ္တက္လာေသာေၾကာက္စိတ္က...ေျပာစရာစကားလံုးတို႔အား ေပ်ာက္႐ွေစသည္...။ ထက္ေကာင္းယံ ဆီက ႐ုန္းထြက္ေနေပမဲ့...ခါးကိုပါ ဆြဲဖက္လိုက္တာေၾကာင့္...လင္းေရာင္ခ ပို လန္႔လာသည္......

"ကို..ကိုထက္..အဲ့..အဲ့လိုမစ..မစပါနဲ႔..ကြၽန္ေတာ့္ကို..လႊတ္..လႊတ္ပါ..."

ခါးကိုဖက္ထားရင္း...လင္းေရာင္းခ ၏ နားရြက္ဖ်ားေလးအား...ထက္ေကာင္းယံ ပါးျပင္ႏွင့္ ပြတ္ဆြဲေနသည္...။ ထက္ေကာင္းယံ ဆီမွ အသက္႐ွဴ သံျပင္းျပင္းေၾကာင့္...လင္းေရာင္ခ ေၾကာက္စိတ္ေတြျဖင့္...အားကုန္႐ုန္းေတာ့သည္.......

"လႊတ္...ကိုထက္..လႊတ္ေတာ့လို႔...အား...ကြၽန္ေတာ္အသက္႐ွဴ က်ပ္တယ္...လႊတ္ေပးပါ..."

"႐ွဴ း.....ကို႔ဆီကေနမ႐ုန္းနဲ႔...ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးပဲေနေပး..."

"အင့္...ကိုထက္...ဘာလုပ္တာလဲ..ကြၽန္ေတာ္စိတ္တိုလာၿပီေနာ္..!"

⚠BECAUSE...⁉   {U+Z} (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora