BÖLÜM 43"KAMP YAPMAK İYİDİR"

283 12 4
                                    

¡•¡•¡HATIRLATMAA!!¡•¡•¡

*Kamp yapma yerlerine gelirler ve çadırlarını kurarlar. Felix ile Minhee evli oldukları için aynı çadırda kalacaklardı, Chan ve Minhee de ayrı ayrı çadırlarda kalacaklardı...*
~
Felix: Çadırlarda tamammm..

Minhee: Hazır ateşin etrafında yuvarlak yapıp oturmuşuz,eee Chan da gitarını getirdiğine göre bize bir şarkı söyleyip çalar artık..

Chan: Ahh çocuklar ben yapamam..

Felix: Olum ya söyle işte idolsün zaten..

     ..Chan'ın sesi gerçekten harikaydı,mükemmel söylüyordu*medyadaki şarkıyı söylüyormuş gibi yapalım*

    ..Çok duyguluydu,beni büyülüyordu. Şarkı boyunca hep göz gözeydik..

Mi cha: Çok harikaydı...

Minhee: Ba-yıl-dım..

Felix: Gerçekten mükemmel waow.

Chan: Ahahah,sağ olun çocuklar..

Felix: Hava kararmaya başladı yemek mi yesek?

Mi cha: Ben evde hazırlamıştım,sadece pişirmesi kaldı..

Minhee: Yaparız..

*Yemeklerini de yedikten sonra hava git gide kararıyordu*

Chan: Sanırım birazdan yağmur yağacak çadırlara girsek iyi olur..

Felix: Aha!başladı bile hadi çadırlaraa..

*Herkes çadırlarına gider ve uyumaya çalışırlar yaklaşık 1 saat sonra herkes uyur ama Mi cha'da bir sorun vardır*
    
    ..Kahretsin! neden gök gürültüsü he neden?? Korktuğumu bile bile yapılıyor bu bana..

   ..Çok korkutucu acaba Felix ile Minhee'nin arasında mı yatsam?

   ..Ah Mi cha saçmalama cidden! Peki ya Chan..

   ..Gök gürültüsünün şiddeti o kadar artmıştıkı rastgele Chan'ın çadırına girdim..

   ..Ohh!uyuyormuş,iyi yırttım,çok korkuyorum,yanında yatsam acaba ne olur?

  ..Hemen yanına girdim ve ona sarıldım,gerçekten ne yaptığımı bilmiyordum

   ..Sadece çok huzurlu hissediyordum,

~Sabah olunca~

Gözümü açtım ve beynimin yerine gelmesini bekledim. Ne! Ama Chan yoktu kesin farketti yanlış anlaşılacak salak Mi cha salaak!!

  ...Hemen çadırdan çıktım,sadece Chan uyanmıştı ve bir ağaca yaslanmıştı,yanına gittim..

Chan: İyi uyudun mu?

Mi cha: Ahh,sanırım.Özür dilerim gök gürültüsü beni hüsrana uğrattı bu yüzden refleks olarak yatmışım ama uyumayacaktım..

Chan: Ahahahaha Mi cha,biz sevgiliyiz böyle şeyler olur özür dilemene hiç gerek yok :)

Mi cha: Öhö,peki..

Chan: Felix ve Minhee daha kalkmadı herhalde..

Mi cha: Herhalde..

Minhee: Heyy!kalkmışsınız çiftler sizii..

Mi cha: Ne çifti?..

Felix: Of aodkwpxlsk,gece çok güzeldi Minhee tekrarlayalım :=)

Minhee: Burada söylemesen olmuyordu Felix..

Chan: Oha yani hemen mi?

Minhee: Ee,Felix durmadı..

Mi cha: Öğk diyorum yani..

*Kahvaltılarını yaparlar ve eğlenirler o sırada tekrar akşam olmaya başlar*

*Daha sonra Chan'ın telefonuna mesaj gelir ve açar*

Mark: Ooo!Chan, çok eğleniyorsunuz kardeşinle Felix de çok mükemmel duruyor.. ah sevgiline bakıyorum da harikaymış,bu kadar güzel kız bulman ilginç eeee sen de taş gibi adamsın..

Chan: *Felixi çağırıp mesajı gösterir* Laaaan oğlum Mark piçi bu yine peşimize düşücek.

Felix: Oha oha zor kurtulmuştuk aq sıç yani.

Chan: Ne bok yiyeceğiz *mesaj yazar: Bırak bizim peşimizi pislik herif,hem neredesin gel kafanı kıracağım,adamsan çık lan ortaya.

Mark: Ooh koçum bir gün çıkacağım ama o günü bekle.. Felix de büyümüş baya.

Chan: Seni geberticem çık ortaya lan!

Mark: Mi cha güzelime iyi bak..

Chan: SENİ GEBERTİRİM ONA DOKUNAMASSIN

Mark: *Görüldü atar*

OWWW MARKI NCT'DEN MARK OLARAK DÜŞÜNÜN CANIM ÖYLE İSTEDİ. MARK DA GELDİİ YAVAŞ YAVAŞ FİNALE GİDİYORUZ.

Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin