6.Bölüm

164 5 4
                                    

        Sabah olduğunda yüzüm gözüm şişmişti. Aynada yüzü çok şiş ve korkunç görünüyordu. Ben aynaya bakarken Bahar uyandı. "Günaydın Nehir'im" dedi. "Günaydın Bahar'ım. Ben şimdi kahvaltı hazırlayacağım. Sen git Selim'i uyandır." dedim. "Yok canım olur mu öyle şey ? Selim'i uyandıralım ikimiz hazırlarız."dedi.

Selim'i uyandırmaya gittik. Selim mızmızlanarak "Gazi oldum zaten Nehir tarafından bırakın azıcık daha uyuyayım" dedi. "Ay iki sakarlık yaptım diye hemen tembel ol zaten." dedim. "İyi ya kalktım." dedi.

Kahvaltımızı ederken bir mesaj geldi. "Kurtuldun zannetme harap olursun, seviliyorsun zannetme toz olursun." yazıyordu. Ne! Lokmalar boğazıma dizilmişti.

Mesajı Selim ve Bahara okuttum. Selim "Bak ben o Shakespare beyefendiye'i bir toz yaparım aklı durur." dedi. Bahar "Bu mesaj bir şeyler anlatıyor. Bugün hep birlikte bir daha gidelim oraya." dedi. Bende "Tamam." dedim. Selim "Yani yine sıçmaya gidiyoruz." dedi. Bahar "Boş boş konuşma. Hadi gidiyoruz." dedi ve yola koyulduk.

Oraya gittiğimizde yerde kanlardan bir göl vardı ve içinde de kanlardan bir ceset yüzüyordu. Bağırdım ve kaçmaya başladım. Tabiki de Bahar ve Selim de kaçtı.

Eve geldiğimizde Selim "O neydi lan öyle! Yemin ederim ödüm bokuma karıştı." dedi. Bahar "Kanlardan göl olmuş ya resmen!" dedi.

Tam o sırada kapı çaldı. Kapıyı açtım ve bir adam gördüm. "Kimsiniz?" dedim. "Ben Emir" dedi. Evimi nerden bulmuştu ki? "Hoşgeldin sen beni hastaneye götüren adamsın, değil mi?" dedim. "Evet, nasıl olduğunu merak ettim." dedi. "İçeri geç öyle konuşalım." dedim. O da içeri geçti.

Selim benim kulağıma eğilip, "Süpermanimizde geldi." dedi. Onu dürterek susmasını söyledim. O da tamam anlamında başını sallayıp çocukla tokalaştı. Bahar "Şöyle buyurun lütfen" dedi. "Ben kahveleri yaparım" dedim. Emir "Hiç birşeye gerek yok, gerçekten" diye itiraz etti. "Olur mu Süperman, ay pardon Emir" dedi ve karışık olan ortamı iyice karıştırdı Selim. Bahar Selim'e öldürücü bir bakış atıp susmasını sağladı.

Kahveleri içtik. Emir "Her şey için teşekkür ederim. Ben kalkayım" dedi. Onu geçirdim. Aslında çok iyi çocuktu. Yakışıklıydı. Ama neyse. Onu tanıdım ya o bana yeterdi......

MESAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin