19.rész♥️

2.6K 203 40
                                    



/ Mérgesen csaptam a konyhapultra, mire Kook megállt a mozdulatában. - Te szívtelen, férfihülyítő alfa. Velem is csak szórakozol? Elérted hogy beléd szeressek aztán lépsz tovább? Vagy amúgy is több vasat tartasz a tűzbe? - kiabáltam rá idegesen.

Jungkook csak elvigyorodott és el is engedte a bétát, aki gyorsan elrendezte magán félrecsúszott kötényét.

Az alfa szép lassú léptekkel indult el felém, míg én dacos szemekkel álltam az ő perzselő vörös tekintetét.

Mikor elém ért, vállam megragadta erősen és elvigyorodott újra.

- Erre a reakcióra vártam. /


Jungkook Pov.

Taehyung hihetetlenül feldühített azzal hogy nem akart leszállni a Chanyeolos témáról. Elég gyakran hozta fel hogy legalább telefonon had keresse fel őket, ha már személyesen nem is engedem neki. Felhúzott ezzel a témával, és nem engedett belőle újra és újra rákérdezett, így mérgemben azt mondtam neki, hogy addig még nem szál le erről az egészről ne beszéljünk egymással.

Megígértem neki hogy idővel elmondok mindent, de eddig a helyzet nem volt valami fényes. Chanyeol valamilyen úton -módon rájött, hogy Taehyung nálam van, ami elképesztően zavart.

Egy levelem érkezett a napokban, amiben szembesített, hogy tisztában van Taehyung hollétével kapcsolatban. Egy darabig gondolkodtam, hogy is jöhetett rá, mikor leesett mennyire naiv voltam és figyelmetlen.

A ház ami Taehyung régi otthonaként funkcionált, biztosan bevolt kamerázva, így a szemét mindent  láthatott. Ahogy belépünk, aztán Taehyung összepakol majd elmentünk. Megint túljárt az eszemen és ez nagyon idegesített.

Yoonginak mindent elmondtam, aki azonnal rá is állt az ügyre. Utánajárt az egyik beépített emberünk, hogy Chanyeolnak van-e valami terve Taehyunggal, de egyenlőre semmi érdemlegessel nem tudott szolgálni.

Tudtam hogy Chan hirtelen szokott lecsapni és féltem hogy ebben az esetben is ez lesz.

Sugával úgy határoztunk hogyha bármi gyanús dolog történne, azonnal intézkedik és Chanyeol alfa szerelme eltölt nálunk a maffiában egy kis időt, hogy Chan tudja hol a helye, és lássa hogy nem engedem el egykönnyen Taehyungot. Most még jobban kell rá vigyáznom.

A mai napon is előbb eljöttem a munkából és Yoongi bele is egyezett, hogy egy pár napot otthonról dolgozzak. Így jobban szemmel tudom tartani az én gyönyörűségem, és kevesebb esély van arra, hogy Chanyeol, vagy az ő emberei egyszer csak a házamnál teremjenek és elvigyék az Omegát.

Mikor hazaértem, a konyhából a régen hallott picit mély orgánumú hang ütötte meg a fülem. Elegem volt már abból, hogy nem beszélünk egymáshoz, így Jinnel elterveztünk egy kis huncutságot. Féltékennyé fogom tenni ezt a kis tüneményt.

Mikor már a konyhában álltam, az omega meg nekem pont háttal, akkor kaptam azokat nem túl szép jelzőket, de csak mosolyogtam hogy mennyire nem képes bevallani magának hogy már teljesen belém szeretett. Persze én is belé. Ezen nincs mit tagadnom. Nem is lehet őt nem szeretni.

Amint lejatszottuk a megbeszélt dolgokat, szerencsére minden úgy alakult ahogy gondoltam. Taehyung féltékeny lett.

Mikor a dacos lila szemekbe néztem és meghallotta amit mondtam, egy darabig még kémlelt, majd mikor szép lassan leesett neki mi is volt ez az egész, felfújta az arcát és egy gyengébb pofont kaptam.

Kiviharzott a konyhából, mire már csak az ajtó csapódását hallottam a fenti emeletről.

Jin halk kuncogásba kezdett, ami engem is vissza térített a valóéletbe. Megsértettem Taehyungot, de végre kimondta, hogy szerelmes belém ami hihetetlenül jól esett.

Tisztában voltam az érzéseivel, hiszen látszott rajta, de így hogy az ő szájából hallottam még kellemesebben hatott.

Egy vigyorral az arcomon néztem a bétára.

- Ezért több fizetést kapsz hogy belementél. És köszönöm - mosolyogtam a férfire, aki csak kedvesen bólintott egyet és folytatta a vacsora készítését.

- Mi a helyzet bent? - nézett rám egy pillanatra. - Van valami hír Chanyeolról? - Jin mindent tudott a múltamról és a jelenleg fennálló helyzetről. Megbíztam benne és ő mindig meghallgatott.

- Egyenlőre minden rendben. És remélem így is marad egy darabig. Jó ideje nem csinált semmi nagy dolgot Chanyeol, és abban reménykedem hogy az a Baekhyun gyerek talán jó hatással van rá. - gondolkoztam el, hiszen Taehyung meséje szerint két éve jöttek össze, és körülbelül azóta nem csinált Chanyeol semmiféle parádét.

- Jó lenne ha végre benőtt volna a feje - mosolygott rám kedvesen Jin, mire bólintottam egyet.

- És mondd csak... Mi ez az emberi illat rajtad SeokJin? - néztem rá mindentudóan, mire elpirulva hajtotta le a fejét. - Na? - vigyorodtam el.

- Namjoon felkeresett és megbeszéltük a dolgokat. Tiszta lapokkal kezdünk, szóval újra randizgatunk - mondta egy apró ajakgörbülettel az arcán, de én tudtam hogy hihetetlenül örül ennek az egésznek.

Három év után, talán újra visszakaphatja egykori szerelmét, akit mindig is úgy szeretett mintha ő lenne az egyetlen lény a földön. Jin reménytelenül romantikus volt az biztos.

- Ennek nagyon örülök - mosolyodtam el én is és leültem az asztalhoz. - Remélem mostmár minden rendben lesz köztetek. - nem akartam neki megint jönni a hegyibeszédemmel - ahogy ő hívja -, hogy nem szabad bízni az emberekben. Három éven át próbálkoztam ezzel és soha nem változtatta meg a véleményét afelől, hogy Namjoon neki a nagy Ő.

- Én is uram. Ebben reménykedem - sóhajtott fel.

Egy óra múlva kész is lett a vacsora, aminek idejét beszélgetéssel töltöttük el az alkalmazottammal. Miután SeokJin megterített, amiben én is segítettem neki, el is hagyta a házat.

- Taehyung vacsora - kiabáltam fel neki, mire semmi válasz nem érkezett így megindultam felfelé. - Taehyung a mindenségit. Szóltam neked hogy vacsora. Hányszor kell.. - folytattam volna a szidását, ha nem szakít meg benne, az az aura ami körbelengte a felsőszintet.

Szinte hívogatott és tudtam, hogy ez csak is az Omegától jöhet.

A fiú ajtaja résnyire nyitva volt, így bekukucskáltam hozzá, majd lassan kijjebb is tártam a falapot. Taehyung az ágyon feküdt, szemeit azonnal rám kapta, amin olyan köd ült, milyet eddig még nem láttam. Ahogy megérezte illatom, hevesen kezdte el venni a levegőt és látszott rajta, hogy próbálna ellenkezni de teste nem engedte.

Felkelt az ágyról és remegő lábaira állt, majd elém térdelve nézett fel rám könnytől csillogó lila íriszekkel.

Alsó ajka elnyílt felső párnácskájától, amik már felvoltak duzzadva, mintha csak arra várnának hogy kényeztessem a cseresznyepiros mivoltukat.

Taehyungot remegés járta át, és szemeit lenem véve rólam sóhajtott egy nagyot. Pólója teljesen átázott izzadságától, amiről csak is ez a hirtelen jött helyzet tehetett.

- Jeongguk gyere közelebb kérlek - suttogta szavait, amit mégis tisztán hallottam. Nagy levegőt vettem, próbálva magam nyugtatni, de ez egy rossz ötlet volt, mert Taehyung levendula illata mellett, bekúszott orromba a még ismeretlen Heatjének aromája.

Nem bírtam tovább visszafogni magam...


Na vajon mi következik a következő részben? :D

Szeretnétek külön részt egy kis NamJin-nel vagy YoonMinnel? Szívesen írok külön részt nekik ha van rá elég érdeklődő :) 

Bye Kimi :) 

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now