Οι περισσότεροι άνθρωποι στη ζωή μας εμφανίζονται για κάποιο λόγο , τι πιο τετριμμένο από αυτό ?
τι γίνεται όμως όταν όλη μας η κοσμοθεωρία αλλάζει λόγο αυτών των ανθρώπων ?Άλλοι μπορεί κάτι να σε μάθουν άλλοι να σε επηρεάσουν με τον τρόπο τους , ενώ μερικοί από αυτούς να σου δείξουν μονοπάτια που κανένας μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει
Βέβαια θέλουμε αυτοί οι άνθρωποι να γίνουν ένα με εμάς και τον τρόπο με τον οποίο εμείς λειτουργούμε ? Και προπάντων ,θα αλλάζαμε τη ζωή μας για εκείνους ?
Στέφανος POV
Μέσα στον ύπνο μου έτεινα το χέρι μου προς τη πλευρά της , η οποία για κάποιο λόγο ήταν άδεια .
Παραξενεύτηκα με το γεγονός ότι ήταν μόλις επτά το πρωί και εκείνη άφαντη , αλλά πιο πολύ τρόμαξα στην ιδέα να έχει φύγει .
Ξαφνικά γύρισα από την άλλη πλευρά και την είδα να κάθετε αμέριμνη στο μπαλκόνι και να καπνίζει .
Θα με τρελάνει αυτή η γυναίκα
Πήρα την κουβέρτα και κατευθύνθηκα προς τη μεριά της .
''Θα κρυώσεις ρε Λολίτα'' της είπα ευγενικά και της φίλησα τον λαιμό αφήνοντας στους ώμους της το χοντρό ύφασμα .
'' Σε ευχαριστώ '' απάντησε με μιας και γύρισε να με κοιτάξει . Φάνταζε τόσο μαγευτική κάτω από το αχνό φως της ανατολής . Ήξερε πολύ καλά τι σκεφτόμουν γι'αυτό και την είδα κοκκινίζει για λίγο
Τότε έτεινε το τσιγάρο της προ εμένα , έκανα μια δυνατή τζούρα και την φίλησα ξανά , αυτή τη φορά ,όμως , στα σαρκώδη αυτά χείλη .
'' Τι έχεις ? Κάτι σε απασχολεί το ξέρω '' την έσφιξα πιο πολύ στην αγκαλιά μου και εκείνη πιο ευάλωτη από ποτέ άρχισε να μου λέει τι την απασχολούσε
'' Να σκέφτομαι όλα αυτά , εσένα , το που είσαι μπλεγμένος , το ποια είμαι εγώ ,τα πάντα . Και μέσα σε όλο αυτό το χάος ρε συ Στέφανε ,ελπίζω και ελπίζω για ένα ΕΜΑΣ . Δεν θέλω να ελπίζω όμως , εγώ δεν είμαι έτσι . Γι' αυτό πρέπει να μου πεις πια είναι τα σχέδια σου για μετά '' όλα αυτά τα είπε με μια ανάσα και έπειτα σταμάτησε να μου μιλά ,αντιθέτως άναψε άλλο ένα από τα τσιγάρα της και χάθηκε στις σκέψεις της .
Δεν ήξερα τι να απαντήσω , ούτε εγώ ήξερα τι θα γίνει μετά από όλα αυτά .
Η αλήθεια είναι πως όσο πιο σοβαρό γίνει το πράγμα τόσο πιο πολύ θα μπλεχτεί σε όλη την ιστορία και δεν ξέρω αν θέλω να μπλεχτεί , δεν πρέπει να κινδυνέψει .
YOU ARE READING
Ολίβια
RomanceΜόνο και μόνο με τα λόγια του μπορούσε να ερωτευτεί εκείνη. Της έδωσε όνειρα που η ίδια δεν είχε καν φανταστεί . Της υποσχέθηκε μια μέρα , τι κι αν δεν τήρησε ποτέ την υπόσχεσή του. Ήθελε να αγαπήσει κάποιον σαν και αυτόν και τώρα που είχε την ευκαι...