(SİNANIN AĞZINDAN)
o kadar hızlı ve saçma konuşuyordu ki gözüm sadece soğuktan al al olmuş dudaklarına kaydı. İçimdeki bir his ısrarla öpmem gerektiğini söylüyordu sanki ve bu sefer iç sesimi dinlemeye karar verdim. O ne dediğini bilmezce konuşurken öptüm. Ve sessizlik...
Flaş görmüş tavşan gibi dona kalmıştı. "Biraz susar mısın tarla faresi? Susman için illa böyle bir şey mi yapmam lazım"
Dedim. Bana öyle bir bakıyordu ki her an üzerime atlayıp öldürebilecek bir kapasiteye sahipti. Tam geri çekiliyorum ki öyle sert bir tokat attı ki neye uğradığımı şaşırdım. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Arabadan inmesine izin veremezdim. "Ya bir dur kusura bakma özür dilerim!" Bana baktı ve itiraf etmeliyim gözleri seni içine hapsedecek kadar güzel bakıyordu. Korkuyordum. "Özür mü dilersin? Ne saçmalıyorsun sen ya? Bu cesaretin nerden geliyor senin? Parandan mı? Bana bak kalas o senin her gece barlarda kafelerde beraber takıldığın kızlardan değilim kendine eğlenecek başka birini bul tamam mı? Benden uzak dur!" Ağlayarak yanımdan öylece gitti. Hiçbir şey yapamazdım o kadar haklı ki bunu ona yapacak hakkım yoktu benim ya nasıl yaptım böyle bir şeyi. Peşinden gitmeyi denesem de cesaret edemedim tamam kabul ediyorum biraz da yüzüm yoktu.
***
Denizden ayrılalı 3 saat olmuştu. Deniz kenarına gelip uzaklara öylece baktım sanırım denizin bazen, bazı şeyleri anlamak için uzaklara dalmak gerekiyor sözünü şimdi anlıyorum .O kadar üzgündüm ki kimseyi görmek istemiyordum. Bir bara gidip sabaha kadar içip olanların hepsini unutmak ve başa dönmek istiyordum. Yakınlarda ki bir bara girdim barmene "en ağırından" dedim. "Peki Sinan bey hemen" burada da mı tanıyorlardı beni ya cidden çok sıkıldım. barmenin uzattığı en ağır diye istediğim içkimi bir yudumda bitirdim. Babam mimarlık ve turizm üzerine yapılan holdingin kurucusuydu. Kısaca hayatı hep göz önünde yaşadım. bundan dolayı mutlu muyum? hayır tabi ki. kim özel hayatını paparazilerin gözünün önüde yaşamak ister ki.?***
Gece saatin 4 olduğunu gördüm kapıdaki bariyere benzer insanlara taksi çağırmalarını söyledim. Ama sorun şu ki evim nerdeydi ya! Deniz. Denizi istiyorum. Aramalıyım.
zar zor bulduğum numarayı tuşladım.
DENİZ GÖZLÜM ARANIYOR...
evet deniz gözlüm diye kaydetmiştim.
ÇALIYOR...
ARADIĞINIZ KİŞİYE ŞUANDA ULAŞILAMIYOR LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ.
Ağlayarak yere çöktüm. Yanıma biri yaklaştı yüzünü tam tanıyamadığım biri.
"Sinan! Sinannn noldu sana böyle.Sinan?" Dediğini duydum.
"D-denizi istiyorum" bana şaşkın gözlerle bakan bu kızın yüzü çok tanıdıktı
"Deniz mi? tamam kalk bakalım sana denizi getiricem" beni ayağa kaldırıp
5 adım öteye gidip birini aradı.
"Alo. Hıh deniz buraya gelmen lazım. Ama hemen gelmen lazım. Tamam. Sonra anlatırım çabuk gel konum atıyorum."
Yanıma gelip "kalk bakalım şuraya oturalım deniz gelir birazdan!"
"D-deniz denizi istiyorum!" "Tamam gelicek deniz!" " deniz özür dilerim seni seviyorum deniz"
"Şşş! Tamam" Dedi yanımdaki kız.
***
BİR SONRAKİ BÖLÜMLE İLGİLİ TAHMİNER GELSİN BAKALIM ?
SİZ DENİZ VE SİNANIN ARASINDA GEÇEN ÇEKİŞMELİ KONUŞMALAR HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSNUZ?
HAİLEYDEN OKURLARINA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VÂRİS
Historia CortaSessiz bir gemide ki çığlıklardı ,iç sesim! Kendimle bir savaşın içindeydim bu savaşta kimseye yer yoktu. Olmamalıydı bu zamanla benim savaşımdı. Bi yüzün vardı, yüzümü güldüren onu da aldılar benden. Sadece ben ve yıldızlarım kaldık. "Bugün 1 yıl...