Labas!
Malonu tave matyti čia, šiame viršelių albume. Kadaise turėjau tokio tipo albumą šioje anketoje, vėliau kitoje, tačiau tam neatrasdama laiko, apleidau tai ir unpublish'inau senąjį albumą. Žinau, kad čia tokio tipo albumų pilna. Nesu profesionalė šioje srityje, tačiau tai yra praktika ir dar kartą praktika. Su kiekvienu viršeliu vis labiau tobulėju ir pasiekiu kažko naujo. Žemiau rasite pateiktą užsakymo informaciją!
»»————U Ž S A K Y M O I N F O R M A C I J A————««
♦ Kūrinio pavadinimas
♦ Autorius
♦ Kūrinio aprašymas
♦ Kūrinio pagrindiniai veikėjai ir jų tikrieji vardai bei pavardės, jeigu kūrinyje jais yra remtasi ir jų reikia viršelyje (garsūs, žinomi žmonės:aktoriai, socialinių tinklų žvaigždės, muzikantai ir t.t.)
♦ Citata ant viršelio, jeigu ji yra reikalinga
♦ Jūsų pageidavimai. Jie gali būti išsakyti iki smulkiausių detalių. VIsada atsižvelgiu į jūsų norus, troškimus, pageidavimus. Gal tik nevisada pavyksta juos iki galo įgyvendinti, bet stengiuosi iš visų savo jėgų, kad viršelis kuo labiau visą tai atitiktų.
♦ Viršelio tipas, kurį galite išsirinkti iš žemiau pateiktų variantų. Jeigu renkatės iš 6 varianto, nurodykite ir šalia viršelio tipo esantį numeriuką. Žinoma, rinktis iš šių pateiktų variantų nėra būtinybė, tai tiesiog pavyzdžiai, į kuriuos galėtumėte orentuotis. Daugelis yra uždėti ant mano rašomų arba ant juodraščiuose tupinčių kūrinių, todėl pavyzdžiai su pavadinimais ir autoriumi ;)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
»»————P A P I L D O M A I N F O R M A C I J A————««
♦ Viršelio kūrimo laikas priklauso nuo jūsų užsakymo ir mano turimo laisvo laiko. Pranešu, jeigu viršelio tektų ilgai palaukti.
♦ Už viršelį prašau tik kreditų/paminėjimo jūsų kūrinyje. Dar galite paspausti ir follow mygtuką, jeigu to norite.
♦ Yra vienas vienintelis prašymas, jog viršelio nenuimtumėt po kelių dienų. Skiriu savo laiko jums ir jūsų užsakymui, todėl norėtųsi, kad viršelis pabūtų uždėtas bent savaitę laiko.
Lauksiu jūsų užsakymų!
YOU ARE READING
VIRŠELIAI TAU | OPEN
RandomKadaise turėjau tokio tipo albumą šioje anketoje, vėliau kitoje, tačiau tam neatrasdama laiko, apleidau tai ir unpublish'inau senąjį albumą. Žinau, kad čia tokio tipo albumų pilna, tačiau norisi sugrįžti prie šios veiklos bei toliau tobulėti. Visą...