#6 Kiedy Mortis pocałował Paper

25 0 0
                                    

A ona powiedziała kocham cię a ja ciebie też  kiedy Bibi wszedła do pokoju to powiedziała zostaw mojego słodziaka  i pociągneła Mortisa a Paper kopneła Bibi a on coty zrobiłaś powiedziała Bibi a on odwal się i powiedziała wyjć. A ona pobiegła do domu rozpłakała a Mortis popchnął Hyper na łóżko a on na nią się położył i zaczął ją całować w usta.Piper powiedziała a Mortis wzią zakrył ich kądrą i powiedział bo zapomnieliśmy Przecież się ubrać na ślub Nity i Leona i pobiegli się przebierać w ubrania na ślub Nity i się tak cieszyła że wyjdzie za Leona. Kiedy byli już tam to Leon powiedział Usiądźcie na przód a Piper powiedziała okej. Kiedy zaczynał się ślub to opowiedział Leon czy by chciał taką mieć piękną żonę a Leon powiedział tak czy chcesz Nita mieć takiego pięknego męża a ona powiedziała tak i nałożyli se obrączki i pocałowali się i zaczęli wszyscy bić brawo. Kiedy Skończyło się jej wesele Paper i Mortis poszli już do domu a Piper powiedziała czy chcesz ze mną spać a Mortis powiedział tak. Następnego dnia Paper jako piersz wstała i poszła przygotować dla Mortisa śniadanie do łuszka. Na śniadanie były mu paruwki z cherbatą. A kiedy zrobiła śniadanie to poszła go obudzić Mortisa.

Jagby co było słuw 213

jedyna miłośćo mortisie i pajperOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz