Eerste dag

179 1 3
                                    

Het is Sandra's eerste op haar nieuwe school. Ze probeert al vriendinnen te maken...."hallo".hallo ben je nieuw? Ja, eerste dag in het 5de middelbaar, ik hoop dat het lukt. Nou mij als vriendin heb je."dankje." Naar welk lokaal moet je eerst? Zeven. Ik ook! Dan zitten we samen, lokaal zeven is wiskunden! Saai! "Ik heb een vraag." Zeg maar. Wil je op mijn Slaapfeestje komen? Ja, ja dat wil ik wel. Wil je nog wat kinderen uit onze klas ontmoeten? Ja. Kom maar mee! Hallo Sara, Lindsey en Lara. Dit is.....? Ik ben Sandra. Die naam past wel bij onze groep. Ik ben Marie. Meiden zij zit bij ons in de klas. Hallo. Zeggen ze alle drie. Tring, de les begint. Nee nu al. Ze stappen met zen vijf de klas in. Gaan langs elkaar zitten. En dan krijt Sandra haar eerste plak briefje van een jongen.... Wat staat er op, vragen de meisjes. Lees maar. Oelala. Van wie is de brief? Ik weet het niet. Hier staat het, van een jonge genaamd Lucas. Oe dat os de knapste jonge ooit. Ne dat is Tom. Ja, ja de tweede leukste jonge ooit!
Een dag later....
Hallo volgende week mijn Slaapfeestje! Ja wordt super! Ja ik kom ook. Welke film gaan we kijken? Bloedy merry. Echt? Dat is horror! Ja weet ik. Super! Ja we gaan gillen! En kussen gevecht en chips. Super! Tring! Tring! Weer les!
Na de les.....
Komen jullie mee naar mijn huis? Ja is goed! Leuk. En ze gaan samen naar Sara haar huis.

SlaapfeestjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu