Bizim odanın penceresi ile zeminin arasında pek bişe olmaması kârımıza'ydı aslında. Dışarı çıkmıştık ama asıl iş güvenliği işletmekdi. Güvenliğin yanına gittiğimde Cansu bize dönüp iki elini havaya kaldırdı ve ;"Bana bırakın"dedi
Güvenliğin yanına gidip kulağına birşeyler fısıldadı. Avucunda ki 100TL yi adamın cebine sıkıştırdı.
Adam kafasını tamam demek ister gibi aşağı indirip kaldırdı. Cansu tekrar bize dönüp "hadi gidiyoruz"dedi. Bu kadar kolay olacağını hiç düşünmemiştim açıkçası. Acaba adamın kulağına ne demişti de bu kadar kolay inandırmıştı.Bir taksiye altı kişi binmiştik. İşin garip tarafı , Cansu en öne oturmuştu ve yanına da kimseyi almamıştı. Çok değişik bir kızdı. Amacı neydi, ya da kendini ne sanıyordu bilmiyorum ama , böyle giderse iyi bir ders alması gerekecekti.
Okulun önüne geldiğimizde , kendimi biraz garip hissetmiştim. Yanımda Tuana ile Mehtap olmasa da ölmüştüm zaten. Çok fazla sevgili konularına girmiyordum. Fazla sevmiyordum da zaten. Bir erkek arkadaşım var. Adı Ayaz. Abim gibi davranır bana. Eski okulumda en iyi kankamdı diyebilirim. Tuana ve Mehtap ile en arka tribüne oturduk ve maçı izlemeye başladık.
Nihayetinde maçta başlamıştı ve bitmişti. Çok sıkıcı geçmişti. Sonuçta Çalışkanlar erkek lisesi kazanmıştı. Bir gol ile...
6-7
Bunu kutlamak için şu anda bir bara doğru gidiyorduk.
Bar temiz bir bara benziyordu . Ama o kadarda temiz değildi. Yine sarmaş dolaş olanları vardı ama, o kadar çok değildi .Yanımda yine sadece Mehtap ve Tuana vardı. Bir kız gelip Mehtap'ın kulağına bir şeyler fısıldadı.
Mehtap sapsarı olmuştu. Kesin bir olay vardı diye düşündüm.
Kız konuşmasını bitirince ,
Mehtap kıza;"Tamam, bence de bitsin artık "dedi.
"Ne oluyor Mehtap?" dediğimde hâlâ kafasını kaşıyordu.
"Yine mi o mesele?"dedi Tuana.
"Evet... Galiba belasını arıyor ".
"Bana da anlatmayı düşünüyor musunuz?"dediğimde birbirleriyle bakışmaları sonucunda anlatmaya karar vermiş olacaklar ki Mehtap konuşmaya başladı.
"Bak şimdi. Biri var, adı Cenk. Beni seviyordu"dediğinde Tuana devreye girip;
"Hatta kör kütük diyelim"dedi sırıtarak.
"Her neyse devam et"dedim.
"Cenk'i seven bir kız varmış. Bunu duymuş ve 2 aydır üzerime geliyor. Şimdi de çıkışta parka gelsin hesabı kesişelim diyor" dedi açıklayarak.
"Bende geliyorum. Bakalım kim kimin hesabını kesiyor"dedim.
"Sen bilirsin korkunç kız"dedi Mehtap gülerek.
"Ne içersiniz gençler "dedi bir erkek sesi. Sonra beni görünce ;
"Bişe içmeyin siz . Bu kim?"dedi Tuana'ya."Açelya"dedi Tuana.
"Ben de Bora" dedi sağ elini uzatarak.
" Sana kim olduğunu sormadım"dedim.
"Vay... Biraz da sertiz"dedi.
"Emin ol, bu yumuşak halim"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ (DÜZENLENİYOR)
Romance"Hayat diyorum, ne kadar garip. Yaşadığın şeyler, acılar, üzüntüler ,mutluluklar. Öldüğün zaman ,her şey burada kalıyor. Ama mutluluklar kalmasın, onlar da bizimle gelsin. Sevdiğin için ölmek mi? Yoksa onun için bu savaşı kazanıp, mutlu olmak mı? ...