❝The purpose of art is washing the dust of daily life off our souls.❞
────────────
╭Aware Entertainment?
Aware Entertainment 08.18.2018 tarihinde Park Mina tarafından kurulmuştur. Fakat şirket 1 sene kadar uzun bir süre ara vermiş kendini yenilemeye almıştır. Şimdi ki hali ile başına Aka Berte ve Eris Wılson geçmiştir.
╭ Şirketimizin amacı/sizi bekleyen şeyler?
İlk ve öncelikli amacımız eğlenmek, biraz da olsun sizi kendi dünyanız dan alıp burada konuk etmek . Bunun haricin de idollerin hayatını ve zorluklarınız anlayıp hissetmenizi istiyoruz.
Stajyer/İdollerimiz için özel şeyler yapmak istiyoruz.
Özel video serisi gibi, röportajlar ve daha fazlası.╭ Elemeler/Şirket kuralları?
Elemeler aktiflik ve davranış ile ölçülüp, sonuçlanacaktır. Ek olarak sizden birde {temsili} cover videosu isteyeceğiz. İlerleyen zamanlar da yarışlar düzenleyeceğiz.
Örneğin;
Hafta'nın en iyi stajyeri/ idolü! gibi.Şirket kurallarını ölçülü bir şekilde ayarladık, olabildiğince sizi sıkmamaya çalışacağız.
╭ Katılım Formu?
Az önce de bahsettiğimiz gibi form'un sonun da bize birde cover video'su göndereceksiniz. Eleme süresi en fazla 3-4 gün sürebilir. Sonrasın da tek tek stajyer'ler yayınlanacaktır.
╭ Şirket yöneticileri?
Şirketimiz de şuan kesin olarak iki ceo var . Bu sayı ilerde artabilir.
Anlayamadığınız bir şey varsa çekinmeden bize sorabilirsiniz..
Sonra ki sayfa ›› 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |...
@3+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝ Aware Entertainment ------ Welcome ❞
RandomAware | 2020 WELCOME TO OUR WORLD! -Şirket hakkında tüm bilgileri burada bulabilirsiniz. ©AwareEntertainment