Ploaia de sânge!

55 4 0
                                    

În anul 2010, o femeie mergea singură pe stradă.
   Afară ploua torențial.....
Dezamăgirile,  tristețea și necazurile, îi bântuia gândurile femeii. Cine poate crede sub un chip frumos se pot ascunde, niște secrete terifiante?
Răutatea ei era de nedescris! 
                    .
                    .
                    .
Acum 2 ani se mutase într-un alt cartier. 
Nimeni nu știa cine e sau ce poate face....  Își schimbase identitate. Se vopsite alfel, făcuse operați....  Era o persoana noua. 
Numele ei de atunci urma sa fie Daina Christopher. Blondă, ochii verzi și 'femeie de afaceri'. 
Își luase apartament în Edinburgh!
Vecinii nu avea să afle ce se va întâmpla.
Într-o zi, Daiana a venit de la o prietena de-a ei pe nume Alesia Cameron care locuia la 3 străzi de ea.
Pe drum se întâlni-se cu un vecin de-al ei pe nume Marcus Helen, care mergea spre bloc.
M(Marcus) : Hei, Daia ce faci? Ce faci la ora asta pe străzi?!
D(Daiana) : Bună.  Fac bine! Vin de la Alesia.
M: Bravo, vrei să vii la mine să bem o cafea sau un ceai??
D:Sună bine! Ok.
Au ajuns!
Daiana și-a dat paltonul jos,  și se așeza pe canapea.
M:Cafaea sau ceai?!
D: Un ceai, te rog!
M:Ok.
După vrun sfert de ora, Daiana scoa-se un cutit și îi înfips cuțitul în gât de vro 6 ori!
După ce a realizat ce a facut, Daiana l-a tărat pe Marcus până la ea în apartament.
L-a tăiat în bucatele mici!L-a băgat în portbagaj și sa dus cu el pe câmp departe de civilizație..
A aruncat benzină pe el si i-a dat foc!  Cenușa a luat-o într-o pungã.  
A ținut-o până în apropierea unui lac.
Cenușa o arunca-se în apă!
D:Marcus, îmi pare rău, dar ăsta ti-a fost destinul!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 23, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Visele unei criminale!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum