Arkadaşlar ben nasıl bir hikaye yazmışım şavaşagalafakavajjakavakaka
Okurken kuscaktım ya kafajqgaladajak çok saçma Bakın bir yerde Kuzeyi tatlı yapmaya çalışmışım olmamış sonra kaba yapmaya çalışmışım. Hwkscanjsjsja ya adam döven kızın pembe ayıcıklı şemsiye ile ne işi var kshslavakja Neyse başlayacağız bir
yerden olaylar eksik kopuk olabilir ...
Sorrryy canlar 😍❤😝Birde ne göreyim..
Bu bizim Çağan;
Şimdi Çağan kim diye soruyorsunuz bana bunun için balo gününe dönmemiz lazım.
Balo Günü🦋
Aselden devam;Uyandığımda hava henüz aydınlanmamıştı. Sonbaharda olmamıza rağmen hava sıcak ve daha açıktı.
Rutin işlerimi hallettikten sonra Bade'ye mesaj attım.
-Ne zaman çıkıyoruz totoş.
-Bademcik: Abime soruyum ben mesaj atarım.
-TM totoş.
-Bademcik: Totoş? Kwkwfueıwigüekdjğfodoahsldoldwbpssojsalsbpsks
-He peofgğwlsbsjal
-Bademcik: Yürü git mala bak.
-Sordun mu abeğine?
-Bademcik: Senle konuşuyorum ya totoş.
-O Benim lafım bir kere kakafalafakahajja
Son görülme bugün...
WhatsApp'tan çıktıktan sonra mutfağa gittim. Yiyecek hiçbirşey olmadığı için geri odaya döndüm. Telefonumu alıp bildirimlere bakıyım derken Badenin beni aradığını gördüm.
Hemde tam tamına 57 kez aramıştı!!!
Geri ara tuşuna bastığımda telefon anında açıldı.
-Bademcik: Ya kızım açsana şu telefonu!
-Sakin ol şampuan.
-Bademcik: Sensin o. Neyse şuan seninle tartışamam. Abime sordum bizi bırakır mısın diye o da ben biraz yorgunum bırakmasam olmaz mı? dedi. E bende tamam dedim mecbur.
-Bademcik: dolmuşla gitsek olmaz mı?
-Olur da gece nasıl dönücez?
-Bademcik: Ateş bırakır.
-Ateş geliyor mu ki?
-Bademcik: E tabiki kuzeninin mezuniyeti sonuçta.
-Ateşin kuzeni mi var?
-Bademcik: Oha Asel hatırlamıyor musun. Ateş kuzenim de bizle aynı okulda ama benden bir yaş büyük demişti ya.
-Anaaaanııı. Kimki bu kuzeni?
-Bademcik: Ben de bilmiyorum. Adı Çağan mıymış neymiş:
-Hm tm. O zaman şey yapalım. Sen bize gel. Kıyafetlerini de yanında getir.
-Bademcik: Tmdır prenses. Hadi öptüm bay.
-Sana da bayan ( ne alaka yazar he çok mu komiksin sen oshslagalqhwjqj)
Ve telefon yüzüme kapanır.
~ Balodan bir kaç saat önce ~
"Asel ya çok kötü görünüyorum."
" Ya hayır be efsane olmuşsun. Yakıyorsun. Bir de şöyle dön bakıyım."
"Bak bu taraftan kötü olmuşsun."deyip güldüm.
Bade omzuma bir tane yapıştırınca kendime geldim.
İkimiz de o kadar olmasada iyi olmuştuk. Bade pudra rengi dizinin bir tık üstünde biten bir elbise ve ona uygun ayakkabı falan, ben de siyah bir pantolon ve üstüme en sevdiğim pembe ayıcıklı sweatimi giymiştim ( bu güzel olduk kısmına ben girmiyorum)
Yazardan Not: Belki bazı arkadaşlar niye elbise giymedi baloya gidicek az güzel olsun falan derse diye.
Aselimiz yere düşünce orası burası açılmasın diye şey yaptim iagahsgaksusiahBu kadar boş yapma yeter!!
Okumaya devam edin iaiafwkagayaus
...
Dolmuşu beklerken Bade söylenip duruyordu. Yok efendim baloya böyle gelinmezmiş, az güzel giyinmeliymişim. Ben onun derdini biliyordum. Emre ile kavga etmişlerdi ve sanırım ondan böyleydi.
Hala söylenmeye devam ediyordu. Banane ben prenses miyim deyince de
"Evet efendim prensessin."demişti.
Biraz atarlıydı anlayacağınız.
Yanımızdan bir çocuk geçip Badeye omuz atınca Badede şarteller koptu. Bir anda çocuğa bağırmaya başladı.
"Ayı oğlu ayı!!!!!
"İnsan az önüne bakar."
"Kör."
"Allahın keko beyinlisi."diye sıralarken onu kolundan tutup (çocuğun üstüne atlamaması için) bana doğru çevirdim.
"Bade sakin ol güzelim. İyi değilsen baloya gitmeyebiliriz. Az relax.
"O nasil isim kuruyemiş gibi." Dedi yanımızdaki Badeye çarpan çocuk.
Ananıııı olaylar kızışacak. Pegekwleakajwhslsmavala
Bölüm sonu :)
En güzel yerde kesmem peki pagajajalagwjsjoss kavgayı da bir sonraki bölüm okuyun cınımmm.
Daha uzun yazdım :)
İyi okumalar ^^
Hayalet okuyucular keşke beğenseniz: )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL KAFA & MAVİŞ
Chick-Lit"Sadece bir şemsiye onları aşka nasıl sürükleyebilir ? ******* "Yanımdaki adam, denizin maviliği kadar güzel gözleriyle etrafı hayran hayran inceliyordu." "Burası... Burası mükemmel ötesi dedi." Hala etrafı inceliyordu. "Biliyorum burası bizim tayf...