14

219 23 2
                                    

Chapter Fourteen. 
• Δεν θα πάτε οι τρεις σας? (ρώτησε ο θείος)
• Όχι κ.Derek θα πάμε με κάτι γνωστούς. (είπε ο Jai )
• Να πάτε στην Ισπανία τότε! (είπε ο θείος) Και κόψε αυτό το κύριε.. Μου υπενθυμίζεις την ηλικία μου.
• Χαχα εντάξει θα προσπαθήσω.. Γιατί στην Ισπανία? (ρώτησε)
• Για να πάτε και στο La Isla de la Munecas .(είπε στα ισπανικά, σήκωσα το φρύδι μου) 
• Γιατί να πάμε στο νησί με τις κούκλες?(ρώτησε ο Jai ) Πήγαμε και πρόπερσι! 
• Επειδή ο George δεν έχει πάει.. (κοιτάξαμε όλοι τον George)
• Τι είναι το νησί με τις κούκλες? (ρώτησε και αρχίσαμε να γελάμε )
• Ωραία αρά πάμε Ισπανία? (κοιτάω τον Jai και χαμογελάει πονηρά..)
• Ναιπ.. (γνέφει) 

[...]

• ΤΙ ΣΤΟΝ? ACACIA. ΕΊΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ? (φώναξε ο αδερφός μου και άρχισα να γελάω)

Η πόρτα του δωματίου άνοιξε και ο Jai μπήκε μέσα φουριόζος. Δεν είπε τίποτα απλά με κοίταζε αυστηρά. Κάτι που με έκανε να γελάω περισσότερο. 
• Μιλάγατε σοβαρά πριν? (είπε σταθερά) 
• Ναι! Γιατί ρωτάς? (έκανα την αδιάφορη) 
• Γκούγκλαρα αυτο το νησί με τις barbie! (είπε)
• Κούκλες! Όχι barbie... (τον διέκοψα) 
• Τέλος πάντων, εκεί εγώ δεν μένω. ( είπε κοφτά )
• Δεν θα μείνουμε εκεί μωε! (του είπα) Θα πάμε για μια μέρα και το βράδυ θα φύγουμε. (συνέχισα) 
• Καλά.. Τέλος πάντων, τώρα για που ετοιμάζεσαι? (ρώτησε και στήριξε την πλάτη του στον κάσα της πόρτας)
• Στο νοσοκομείο.. (σοβαρά τώρα πρέπει να σταματήσω να πηγαίνω. Αλλά, μην παρεξηγήσετε, δεν μπορώ να μιλήσω μαζί τους με άλλο τρόπο)
• Αχού, τέλεια!  
• Γιατί? (ρώτησα) 
• Θα έρθω και εγώ! Δεν έχω προπόνηση σήμερα! Έχω τελειώσει τα μαθήματα μου, δεν έχω τι να κάνω! (απάντησε)
• Ώπα, κάτσε λίγο, ποιος νομίσεις πως είσαι? Θα μου επίβληθεις κι όλα.. (τον σταμάτησα) 
• Γιατί είμαι ο μικρός σου αδερφός και υπάρχω για να σε βασανίζω! (χαμογέλασε) Άσε το ότι με αγαπάς πολύ! (χαμογέλασε πιο πλατιά)
• Βγες από το δωμάτιο μου! (του είπα και άνοιξα την πόρτα) 
• Θα βγω αλλά μαζί σου έρχομαι! Να το ξέρεις! (πετάρισε τις βλεφαρίδες του.)
• Μισώ τα μάτια σου! (άρχισα να τον σπρώχνω)
• Όλοι ξέρουμε πως τα ζηλεύεις! (με κορόιδεψε) 
• Για αυτό τα μισώ! 

Έκλεισα την πόρτα και βγήκε από το δωμάτιο. Γιατί να πάρει αυτός τα ματιά της μαμάς? Γιατί να έχει αυτός γαλανά μάτια? Έναν λόγο που είμαι ίδια ο μπαμπάς μου. Έναν. 

Πήρα το κινητό μου από την φόρτιση και βγήκα από το δωμάτιο. Κάλεσα ταξί και πήγα στην κουζίνα. Κοίταξα τον πάγκο και το μάτι μου έπεσε σε μια μπανάνα. Την άρπαξα και αφού της έβγαλα την φλούδα την έφαγα. Ήθελα να φάω και μια δεύτερη αλλά δεν κάνει να τρώμε πολλές μπανάνες μαζί. Στην κουζίνα μπήκε ο George με το ένα παπούτσι στο χέρι. Έκατσε σε μια καρέκλα και το φόρεσε. 
• Είδες που δεν μπορείς να μου πεις όχι? (χαμογέλασε)
• Την ώρα που θα σου λέω όχι. Να το θυμάσαι αυτό που λες τώρα.. (σηκώθηκα από την καρέκλα )

Μια κόρνα άρχισε να χτυπάει. Λογικά το ταξί είχε έρθει. Τσακωθήκαμε μέσα στο ταξί για το αν το πορτοκαλί είναι γυναικείο ή αντρικό χρώμα. Μιας και φορούσε πορτοκαλί μπλούζα και ήθελα να τον τσιτώσω. Τα κατάφερα. Αν και η μπάλα πήρε και τον ταξιτζή που φορούσε πορτοκαλί με μπλε ριγέ μπλούζα. Τέλος πάντων φτάσαμε στο νοσοκομείο, τουλάχιστον, και πάλι καλά, δεν πιαστήκαμε στα χέρια. 
Καλά μην φανταστείτε πως πέφτει ξύλο, αλλά όσο να έχει, έχω μάθει αυτό-άμυνα μαζί του. 
• Και τώρα τι να σημαίνει αυτό το 'Ζματρι ου μινια' (έλεγε ο Haryy καθώς μπαίναμε στο δωμάτιο)
• Κοίτα με! (μετέφρασα και γύρισαν όλοι να με δουν) 
• Γιατί τι έχεις? (ρώτησε ο Niall και με κοιταζε από πάνω μέχρι κάτω) 
• Όχι, αυτό που είπε ο Harry σημαίνει ΄Κοίτα με΄ και είναι Σματρι όχι Ζματρι. (είπα και προχώρησα)
• Α, Αλήθεια? Ξέρεις ρωσικά? (με κοίταξε ο Louis)  
• Ναι.. (απάντησα) Α, από εδώ ο George! (τον έδειξα) Από εδώ ο Niall, Liam ,Louis,Harry, o Zayn και (κόμπιασα) αυτός είναι ο David. (του είπα καθώς τους έδειχνα.) 

Δώσανε τα χέρια τους. Συστήθηκαν και μόνοι τους. 
• Ο George είναι ο αδερφός μου. (είπα) Εεμ.. Δεν πειράζει να έρθει αυτός και ο Jai στο κάμπινγκ ε? (ρώτησα) 
• Jai? (ρώτησε ο Niall) 
• O Κολλητός της.. (απάντησε ο Louis.)
• Όχι καλέ! Μια χαρά! Θα είμαστε και πολλοί! Α, που θα πάμε τελικά? (είπε γρήγορα ο Niall )
• Ισπανία? (ρώτησα) 
• Ισπανία? Νόμιζα θα πηγαίναμε κάπου εδώ κοντά! (παραπονέθηκε ο David) 
• Δεν έχω πάει στην Ισπανία! Τέλεια! (είπε ο Niall χωρίς να του δώσει σημασία) 

Ανακουφίστηκα τώρα. 
• Μην ενθουσιάζεσαι τόσο! (του είπε ο Jai) 
• Γιατί? (τον ρώτησε ο Harry) 
• Γιατί μπορεί να περάσουμε και από το νησί με τις κούκλες.. (είπε βαριεστημένα) 
• Τι είναι αυτό? (ρώτησε ο Liam) 
• Ένα μικρό στοιχιωμένο νησάκι γεμάτο κρεμασμένες κούκλες.(είπε και με κοίταξε)
• Τι? (ρώτησε ο Zayn) 
• Ένας ερημίτης (πήρα τον λόγο ) Είχε βρει κάποτε μια κοπέλα πνιγμένη από άγνωστη αιτία ..
• Μπορω να το κάνω αυτό! (Πετάχτηκε ο Niall και όλοι τον κοιτούσαν. Τα αγόρια είχαν ένα βλέμμα απείλιτικο, ο George ήταν μπερδεμένος και εμένα είχε φτάσει το σκατό στην κάλτσα που λέει ο λόγος. (ελπίζω να μην τρώτε τίποτα) Αυτό που έκανε ο Harry με τα δάχτυλα του! (είπε γρήγορα)
•Τέλος πάντων, και δίπλα στο κορίτσακι βρήκε μια κούκλα. Και για πενήντα χρόνια κρεμούσε και από μια κούκλα γιατί πίστευε πως το πνέυμα της μικρής ζούσε μέσα από τις κούκλες. Το 2001 αυτός ο ερημίτης βρέθηκε πνιγμένος στο κανάλι του νησιού όπου ήταν και ο μόνος κάτοικος. (είπα)
• Έτσι όπως το είπε στην αρχή, δεν μου ήρθε τέτοια εικόνα στο μυαλό. (είπε ο Loui) 
• Σε κανέναν δεν έρχεται αυτό! (είπε ο Zayn)

• Που να δείτε και φωτογραφίες! (είπε ο George)  Είναι φρικιαστικές! 
• Θα τις δούμε από κοντά! (Είπε ο David) 
• Δηλαδή θα πάμε? 
• Ναι George θα πάμε! ( τον κοίταξα και χαμογέλασα) 

DemonsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant