Herkese iyi okumalar...
Zil çalmıştı ama benim aklımdan hala çıkmıyordu bay Jeon neden bana sırıtıp bakıyordu??
Zil çaldıktan hemen sonra Min cha ile kantine gidecektim takii...
Bay Jeon ' un bana seslenmesi ile durdum.
Bay Jeon : Bong cha odama gel!
Bong cha : peki bay Jeon.
Diyip bay Jeon u takip etmeye başladım.
Odasına geldikten sonra bay Jeon hemen masasına oturdu ve hemen konuşmaya başladı.Bay Jeon : Bong cha matematik ortalaman kaç??
Bong cha : 95,9999 bay Jeon.
Bay Jeon : hmm anladım ama bence bu ortalamayı 100'e tamamlamamız gerek sence de öyle değil mi Bong cha??
Bong cha : aynen bay Jeon aslında ben yıllardır uğraşıyorum bu ortalamayı 100'e tamamlamak için ama bir türlü başaramıyorum.
Bay Jeon : hmm istersen sana özel ders verebilirim tabii sende özel ders almak istersen.
Bong cha : aslında olabilir bay Jeon hem bana derslerde de çok faydası olur aslında olabilir bay jeon ders alabilirim olur bay Jeon.
Bay Jeon : hmm o zaman senin için saat 18:00 uygun mu? Yani zaten senin gibi çalışkan bir öğrenci için ders çalışma saati çok ideal bir saat o zaman eğer bu gün başlamak istersen özel ders almaya saat 18:00'a başlayıp 20:00'da bitirsek senin için uygun olur mu Bong cha??
Bong cha : tabi bay Jeon benim için uygun saatler o zaman bu gün başlayabiliriz.
Bay Jeon : peki şimdi çıkabilirsin 2. Ders görüşürüz Bong cha.
Bong cha : görüşürüz bay Jeon.
Deyip hemen bay Jeon 'un odasından çıkıp Min cha' nın yanına gittim.
Min cha : ayy kanka neden bu kadar geç geldin senin yüzünden burada ağaç oldum. Hem bir dakika ya senin işin neden bu kadar çok fazla sürdü bakıyım dökül hemen dökül, dökül, dökül.
Bong cha : ayy kanka yok birşey ya sadece bay jeon beni özel ders vermek için çağırdı bende kabul ettim.
Min cha : heee biz o özel DERS vermeleri çok gördük kanka sen kimi kandırıyorsun??
Bong cha : ya min chaaa!!!!
Min cha : tamam tamam hadi neyse burada daha fazla durmayalım da kantine inip yiyecek birşeyler alalım.
Bong cha :tamam kanka hadi gidelim.
Dedikten hemen sonra Min cha ile kol kola girip hızlı adımlar ile kantine doğru yol aldık...
Evet arkadaşlar 2. Bölüm de burada bitmiştir. Bakın kıymetimi bilin sizin için uyumadım ve gece geç saatlerde size bir bölüm daha yazdım.
Sizleri çok seviyorum arkadaşlar kendinize çook iyi bakın sizleri çook seviyorum.
Öpüldünüz 😘😘
Hadi bayyyy 🖐️🖐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻
Teen FictionJEON JUNGKOOK BİR ÖĞRENCİSİ İLE ZORAKİ EVLENİP ONA AŞIK OLABİLECEGİNİ NEREDEN BİLEBİLİRDİ Kİ?(işte aşkın sınırsız olabileceğini anlatan bir kitap...)♡ ~!!HERKESE İYİ OKUMALAR!!~