Ortadan kaybolan üç sihirbaz kazandıkları parayı saymakla meşguldü. BigBang holdingin iş teklifleri git gide artmaya başlamıştı. İkinci bir gösteri yapma planları vardı. Ama böyle bir dönüşle FBI onları kolayca bulup tutuklayabilecekti. Eğer "Google Earth" e girdiyseniz muhtemelen dünyanın en altında Antarktika bölgesinin orta kısmının olmadığını fark etmişsinizdir. Farklı açılardan çekilmiş olan dünyanın tüm görüntülerinde Antarktika farklı açılardan fotoğraflanmıştır. Ancak her fotoğrafta gözüken Antarktika tam çıkmamıştır. Tüm görüntülerle birlikte montajlanıp bir araya getirilen kara parçasının ortası delik gözükmesin diye resmi uzatarak ortadaki deliği kapatmışlardır. Dümdüz ve bembeyaz olduğu için sizde bunu fark etmemişsinizdir.(Bu bilgi hikayenin bir parçasıdır. Gerçek değildir.) bu üç sihirbaz Antarktika' nın orta kısmına yerleşmişlerdir. Bunun sebebi FBI alınan son görüntülerde Antarktika' ya baktığı zaman onları görememsidir. Bu sayede uzun süre saklanabilirler. Ama bu yolu tercih etme taraftarı gibi görünmüyorlar. Eğer sorarsanız, "Neden saklanalım ki" cevabını alacağınızı garanti ediyorum. Ama bu çok önemli bir ayrıntı değil. Aslında boşverin. Unutun gitsin. Antarktika'daki evde tam 1 ay kaldıktan sonra sıkılan üç sihirbaz kılık değiştirip farklı yerlerde farklı gösteriler düzenlemişlerdi. İllüzyon çok klasik bir şeydir ve herkes aynı numaraları yapar. Aslında bizim her defasında heyecanla izlememizin sebebi numaraların sırrını anlayamamamızdır. Ama bazı sihirbazlar (adları lazım değil) üç sihirbazın "bazı" numaralarını çözüp halka ifşa etmişlerdi. Bu yüzden üç sihirbaz artık fazla ilgi görmemeye başladı. İnsanlar artık illüzyon gösterilerini izlemiyorlardı. Gerçi Chris' in alanı hep farklıydı. Ama Jessica ve Jack' te bu işe dahil olup çok farklı bir illüzyon dalı keşif etmişlerdi.
"Beynin bize oynadığı oyunlar"
Bu fikri Tom Richard' a başvurup hakkında teklifte bulunmuşlardı. Bu alanda kendilerini eğitemezlerdi. Bu yüzden gerçekten profesyonel bir eğitim almalılardı. Bunun üzerine eğitim masraflarını BigBang holdingin karşılaması gerekiyordu. 8 yıllık eğitimini tamamlayan artık üç "sihirbaz " olmayan gençler (artık büyüdüler) uzmanlık alanlarında çeşitli araştırmalar, deneyler, testler, ve bunların üzerine küçük oyunlar düzenlemeleri gerekiyordu. Bu dönemi atlattıktan sonra aynı kimlikleriyle çok farklı bir dönüş yapmayı planlıyorlardı. BigBang holdingin hazırladığı yeni gösteri bir hafta sonraydı. Bu gösteriye hazırlanmaları için uyumamaları gerekiyordu. Gerçekten. Ama bunun üzerine sadece oyunlar hazırlayıp sahnede yer almayı düşünüyorlardı. Provasız. Gösteri anında sahneye çıkan üç profesör (artık) seyircilere yoğunlaşarak seyircileride oyunların çoğuna katıp birbirinden değişik, şok edici, heyecanlı oyunlar hazırlamışlardı. Ve işin en ilginç yanı bu gösteriye illüzyonuda dahil etmeleriydi. Jack bir seyirciyi sahneye davet etti. Elinin boş olduğunu gösterdi. İnatçı seyirci her şekilde kontrol etti ama elinin boş olduğunu anlamıştı. Daha sonra Jack ceketinin çıkardı, kollarını sıyırdı, kollarında hiç bir şey olmadığını gösterdi. Ve elini kapattı ve açtığında elinde bir para olduğunu fark eden seyirci şok oldu. Halbuki her tarafına bakmıştı elinin. Gerçektende boştu eli. Sonra Jack seyirciye dedi ki " çok yakından bakıyorsun, göremedin" dedi. Aslında para hep elindeydi. Ama Jack' in numarayı yapmadan önce yaptığı hal ve hareketler, sergilediği davranışlar seyircinin Jack' in elinin boş olduğunu inandırmaya yönelikti. Ve seyirciye elini çok sıkı bir şekilde kapatmasını söyledi. Ne kadar güvende hissediyorsa. Ve parayı havaya fırlatır gibi yaptı ve herkes havaya baktı. Sonra parayı fırlatmadığını sanan seyirciler Jack' in eline baktı. Ama eli boştu. Gerçektende parayı fırlatmıştı. Ama nerdeydi. Sahnedeki seyirciye elini açmasını söylemişti. Para elindeydi. Ve bu numaranında açıklamasını şöyle yaptı."Para elinin üstüne düştü. Açtığındada elinin içine girdi. Ama siz bunu görmediniz. Bu seferde fazla uzaktan bakıyordunuz." dedi. Diğer numaralarını bitirerek gösteriye son verdiler.(Chris, Jessica ve Jack.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakın Gözünü Kırpma
Mystery / ThrillerChris Alpha, Jessica Crouser ve Jack Daniel üçlüsü dünya illüzyon tarihini yerinden oynatıyor. Dünyanın en iyi sihirbazları birleşip Numaraları çözmeye çalışsada nafile. Doğaya aykırı sihirler yapan üç gencin illüzyon hayatını anlatan heyecan ve g...