31012020 ~ 1437~~~
Yeonjun bir hafta sonra artık resmi olarak başka bir okulun öğrencisi olacaktı.
Artık onunla çok uğraşan olmuyordu. Bu her ikimiz içinde iyi bir şeydi.
İçim rahattı. Yeonjun'un canı yanıyordu.Taehyun'la aramız ne kadar garip olsa da, daima en yakın arkadaşım olarak kalacaktı.
Üzgün görünüyordu.
En kısa zamanda onunla konuşmam gerektiğinin farkındaydım.Yanaklarımı şişirirken okulun boş koridoruna öylece bakmaya başladım.
Biraz önce Yeonjun gelmişti, geç kalmıştı ama pek umursadığı yoktu. Hiçbir zaman umursadığı olmazdı zaten...
Esneyerek girdiği okulda sınıfının değil kütüphanenin yolunu tutmuştu hatta.Dalgın ve uykusuz görünüyordu, beni fark etmemişti bile.
Gerçekten nöbetçilik okul hayatımın en iğrenç olayıydı.
Oturduğum sandalyeden kalkarken kütüphaneye uğramayı geçiriyordum aklımdan.Yapacak hiçbir şeyim yoktu, Yeonjun'un yanında olmak hep en güzel şeydi.
Kütüphanenin girişine geldiğimde biraz durup etrafı yoklamıştım. Mavi kafalı bir çocuğun öylece kafasını masaya yaslamış bana bakan gözleri ile buluştuğunda gözlerim,
gülümsememe engel olmamıştım.Beni gülümseten bir sihre sahipti.
O bu dünyadaki en güzel sihre sahipti.Hızla yanına adımlarken oturduğu masaya bir sandalye çekip oturmuştum ben de.
"Dersi niye ekiyorsun?"
"Çünkü uykum var."
"Şimdiye kadar neden uyumadın peki?"
Çok soru soruyordum ama bunu dert etmiyordu. Sabırla cevaplıyordu hepsini.
Kafasını kaldırdı bitkince."Çünkü kabuslarla kovalamaca oynamaktan yoruldum."
Anladığımı belirtmek istercesine salladım kafamı.
Gözlerinin içine giren saçlarını parmağımla hafifçe çekerken gözlerinden, gülümsüyordu yine."Yapabileceğim bir şey var mı?"
Omuz silkti.
"Yanında uyumak istiyorum."
Kafasını omzuma yaslarken ses etmedim. Nefesimin kesildiğine yemin edebilirdim. Kokusu buram buram burnuma dolarken bir daha nefes alayım istemedim.
"Ellerinden tutmak istiyorum."
Elimi tutup yumuşak mavilerinin üzerine bıraktı titremesine mani olamadığım parmaklarımı.
"Hep saçlarımla oyna istiyorum."
"Hep yanımda ol istiyorum."
Güldü.
"Aşık olduğum kalbini sonsuza kadar sevmek istiyorum Beom."
~~~
01022020 ~ 1409
Syglr
Svglr
Final