20.rész(+18)♥️

3.6K 203 29
                                    

Egy kis meglepetést okozva azoknak akik várták a következő részt elhoztam nekik :D most van úgyis picit több időm írni szóval gondoltam kirakom ezt is :). Jó olvasást ARMY_k



/ Alsó ajka elnyílt felső párnácskájától, amik már felvoltak duzzadva, mintha csak arra várnának hogy kényeztessem a cseresznyepiros mivoltukat.

Taehyungot remegés járta át, és szemeit lenem véve rólam sóhajtott egy nagyot. Pólója teljesen átázott izzadságától, amiről csak is ez a hirtelen jött helyzet tehetett.

- Jeongguk gyere közelebb kérlek - suttogta szavait, amit mégis tisztán hallottam. Nagy levegőt vettem, próbálva magam nyugtatni, de ez egy rossz ötlet volt, mert Taehyung levendula illata mellett, bekúszott orromba a még ismeretlen Heatjének aromája.

Nem bírtam tovább visszafogni magam... /


Jungkook Pov.

Ahogy kérlelt, ahogy rám nézett megbabonázva engem, mentem közelebb hozzá. Nem voltam már magamnál. Egyszerűen a történések úgy követték egymást, mintha csak egy bábu lennék és Taehyung lénye, illata és személye irányítana.

Nem voltam a magamura. Taehyung vette át a hatalmat felettem és tudtam, hogy ő ugyan így volt.

Elé térdeltem és gyönyörű, könnyes íriszeibe néztem, amik engem kémleltek. Kipirult arca édes külsőt ajándékozott a fiúnak, amin picit elmosolyodtam. Egyik kezem lágyan simítottam arcára, amibe azonnal bele is bújt és a szemkontaktust meg nem szakítva csókolt bele párszor tenyerembe. Megbabonázva figyeltem mit csinál velem. Már ennyitől is teljesen másvilágban éreztem magam.

Lassan elemeltem kipirult orcájáról a kezem, és óvatosan simítottam végig duzzadt alsó ajkán hüvelykujjammal. Szemeit lehunyta a finom érzésre és lassan kidugta nyelvét, majd csuklom lágyan megfogva kapta be ujjam végét amit síkos ízlelő szerve kényeztetett.

Zavarba jöttem. Soha nem volt még velem ilyen. Taehyungot néztem, aki ujjam úgy kényeztette és szívogatta mintha csak farkam lenne ajkai között. Halk nyögés hagyta el a szám, mikor éreztem hogy előnedvem lassan elkezdett szivárogni már mereven álló tagomból. Ez a látvány, csak ennyi, már teljesen kikészített.

- Jeongguk - suttogta nevem lassan felnyitva szemeit, miközben kiengedte piros ajkai közül ujjam, amit egy pici nyálcsík kötött össze párnáival. - Ma..ma a tiéd leszek már ugye? - kérdezte akadozva és közelebb mászott hozzám a földön.

Kezem elengedte és alsó ajkát picit beharapva nézett íriszeimbe, mikor olyan közel jött hogy szinte alig volt köztünk távolság. Illata még ennél jobban is orromba férkőzött, és a kérdése hihetetlenül felizgatott.

- Az enyém leszel - kaptam el derekát, de vigyáztam rá hogy ne fájjon neki. - Az én Omegám leszel. Csakis az enyém - suttogtam már rá a nyakára, amitől azonnal libabőr futott végig az egész fiún.

Lassan csókoltam végig bársonyos bőrén, miközben elkezdtem lehúzni róla a pólóját. Látni akartam minden egyes kis négyzetcentiméterét a bőrének. Magaménak szerettem volna tudni, és ha lehetne azt se engedném, hogy bárki rá nézzen. Kiakartam sajátítani.

Mikor lekerült róla a textil, felemeltem és a puha ágyra raktam. Lábai lelógtak, így könnyebben letudtam róla venni a maradék anyagot is. Teljesen meztelenre szerettem volna vetkőztetni, és ott okozni neki örömet ahol csak lehet.

Mikor már nem volt rajta semmi se, megálltam előtte és végig néztem egész valóján. Feljebb csúszott az ágyon, így biztosan kényelmesebb volt neki. Lábait kis terpeszbe húzta és amikor megláttam milyen nedves, alsó ajkam azonnal megnyaltam. Az ágynemű Taehyung nyílásából szivárgó vágynedve miatt teljesen olyan lett, ami még jobban feltüzelt.

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now