4. Bölüm

9.4K 334 827
                                    

Herkese iyi okumalar... 💛💛

Bu gün okulun ilk günü olduğu için neredeyse bütün derslerimizin hepsi boş geçmişti.

Okulun bitmesine son 15 dakika kala bay Jeon konuştu...

Bay Jeon : gençler yavaş yavaş toplanabilirsiniz zaten zilin çalmasına 15 dakika var.

Tüm sınıf hep bir ağızdan : tamam bay Jeon.

Dedikten sonra herkes toplanmaya başladı. Tabi bende toplanmaya başladım ve 15 dakikanın ardından zil çalmıştı ve herkes evlerine dağılmak üzere sınıftan çıktılar.

Min cha :iyi akşamlar kanka yarın okulda görüşürüz.

Bong cha : sanada iyi akşamlar kanka.

Dedikten hemen sonra Min cha'nın yanaklarından öpüp eve gitmek için yol aldım.

Okuldan çıkmış eve giderken yanımda siyah bir araba belirmişti içine baktığımda bu kişinin bay Jeon olduğunu fark etmem uzun sürmemişti.

Bay Jeon : Bong cha nereye gidiyorsun?

Bong cha : evet eve gidiyorum bay Jeon bir sorun mu var??

Bay Jeon : yoo hayır yok ta hani bu gün ben sana özel matematik kursu verecektim ya o yüzden dedim istersen seni evine kadar bırakabilirim.

Bay Jeon bunu dedikten sonra nedense içimde bir kıpırtı oluşmuştu.
Kalbim göğüs kafesimden çıkarcasına atıyordu. Bir an heyecanlanmıştım nedense.

Bong cha : olabilir bay Jeon.

Bay Jeon : tamam hadi gel o zaman.

Direkt olarak bay Jeon'un arabasına bindim ve eve gitmek için yol almıştık.
Yol boyunca hiç konuşmamıştık ama bu sessizliği bay Jeon bozarak;

Bay Jeon : Bong cha evin nerede bana tarif edebilir misin?

Bong cha : tabi.

Bay Jeon'a evi tarif ettikten sonra bay Jeon benim evimin önüne gelmişti bile.

Bong cha : çok teşekkür ederim bay Jeon size de bu kadar zahmet verdim.

Bay Jeon : yoo hiç önemli değil.
Peki o zaman saat 18:00' da görüşürüz.

Bong cha : görüşürüz bay Jeon.

Dediğimden sonra bay Jeon kafa salladı ve gaza basarak ortadan kayboldu.

Eve geldiğim gibi kapıyı çaldım ve kapıyı açan abimdi.

Jimin : hoşgeldin prenses.

Bong cha : hoşbuldum.

Dedikten sonra salona adımlarımı attım annem ve babamın aralarına oturdum.

Bcb : hoşgeldin güzel kızım

Bong cha : hoşbuldum babacım.

Bca : hoşgeldin meleğim nasıl geçti ilk günün bakalım okulda?

Bong cha : iyiydi annecim ama bu gün sürekli okulun ilk günü olduğu için bütün dersler boş geçti.

Bong cha : anne bu gün bizim okula yeni bir matematik öğretmeni geldi ve bana özel ders vermesi için bir teklifte bulundu bende kabul ettim. Ve bu gün saat 18 :00'da gelecek.

Bcb : hmm ne kadar güzel kızım. Gelsin hem derslerinde de yükselme olur.

Bong cha : aynen babacım aynen.

Bca : aynen kızım biz de zaten baban ile bir yerlere gideceğiz.

Bong cha : eee abim abim evde olacak değil mi?

Jimin : bende arkadaşlarım ile birlikte dışarıya çıkacağım.

Bong cha : hmm tmm o zaman ben gidip üzerime rahat birşeyler giyip gelirim.

Bca : tamam güzel kızım. Şimdi biz de çıkıyorduk değil mi?

Bcb : evet evet çıkıyoruz hadi.

Bong cha : tamam görüşürüz.

Dedikten sonra hemen yukarıya çıktım ve üzerimi değiştirmek için dolabıma yol aldım.

Giydiğim...

Giyindikten sonra aşağıya indim ve inmem ile beraber kapı çalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra aşağıya indim ve inmem ile beraber kapı çalmıştı.
Gelen kişiye baktığımda bu bay Jeon du hemen kapıyı açtım.

Bong cha : hoş geldiniz bay Jeon.

Bay Jeon :hoşbuldum Bong cha girebilir miyim?

Bong cha : tabi bay Jeon buyrun.

Dedikten hemen sonra bay Jeon içeriye girmişti tabi bende arkasından girmiştim.

Bong cha : bay Jeon isterseniz çalışma odama geçelim orada daha rahat çalışabiliriz.

Bay Jeon : peki sen nasıl istersen Bong cha.

Dedikten sonra ilerlemeye başlamıştım tabi bay Jeon da arkamdan geliyordu.

Biz bay Jeon ile hemen çalışmaya başlamıştık sürekli matematik çalışıyorduk ve sürekli de test çözüyorduk.

Bay Jeon : bong cha biraz ara verelim istersen yorulmuşa benziyorsun.

Bong cha : peki bay Jeon siz nasıl isterseniz.

Bay Jeon : Bong cha bana okul dışarısında bay Jeon deme jungkook de olur mu??

Bong cha : peki bay je- yani jungkook.

Jungkook : her neyse ben artık gidiyim geç oldu.

Bong cha : peki jungkook yakşamlar.

Jungkook: sana da yakşamlar Bong cha.

Dedikten sonra jungkook gitmişti. Acaba neden bana jungkook dememi istedi ki??

Düşüncelerimden kurtulup odama gittim ve yatağıma yatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Evettt arkadaşlar 4. Bölümde burada bitmiştir. Hepiniz çook seviyorum öpüldünüz muck muck 💚💚😘

Bayyyyy 🖐️🖐️

🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin