Het eiland Cozumel.

32 0 0
                                    

Deel1

''Het hotel ligt op het eiland Cozumel.'' :Vertelde Nina mij enthousiast.

Nina is mijn beste vriendin en is even oud als mij, 16 jaar dus.

Ze vertelde mij dat ze op kamp ging voor twee weken naar Mexico en of ik geen zin had om mee te gaan.

Natuurlijk wou ik mee, maar voor hoelang was de reis? Waar gingen we slapen? Wanneer gingen we? En hoe was het weer daar?...

Ze zei al snel: '' De reis duurt 2 weken en is in de paasvakantie, de bungalows waar we slapen zijn gelegen in een tropische tuin, het weer is daar top, we gaan er vooral naar de natuur kijken, die is daar prachtig en word maximaal gerespecteerd.''

Ik knikte en glimlachte, dat leek mij wel een hele ervaring.

Toen pakte ze een folder en wierp die naar me toe, ik pakte de folder en las: ''Is uw dochter of zoon zestien of ouder? en is u kind geïnteresseerd in de natuur.? Dan voorzien wij een heel mooie reis, van 2 weken in de paasvakantie voor uw kind, we trekken naar Mexico op het eiland Cozumel en zullen daar verblijven in een hotel. De natuur is er prachtig en het strand word in initiële staat gehouden, hierdoor word het koraalrif dat erlangs loopt bewaart. Er zijn mooie wandelingen en in het Palancar-rif zijn er ideale duik en snorkel voorzieningen en nog vele meer, kan u er nu al geen genoeg van krijgen? Dan kunt u, uw dochter of zoon inschrijven voor 800 euro. Eten, drinken, slaapplaatsen en activiteiten inbegrepen, meer info krijgt u eenmaal ingeschreven.

Inschrijven kan op onze site: www.dejongerenreizen.be

Ik keek op van de folder, en knikte naar Nina: '' Natuurlijk wil ik mee, maar eerst vertel ik mijn mama hierover, ik bel je tegen 18:00 op en vertel je of ik mee kan.''

Toen ik vermoeid thuis aankwam, vertelde ik mijn moeder over de hele reis, en liet haar de folder lezen, ook zei vond het een leuk idee.

Ik belde Nina op en vertelde haar dat ik mee mocht, zei begon eerst heel luid te gillen, en dan vertelde ze me dat ze er echt zin in had en niet kon wachten tot de paasvakantie.

Ik ging naar mijn kamer, nam mijn laptop en ging meteen naar de site, ik keek naar de foto's van de vorige jaren, ook mama was vol verwondering aan het kijken naar de foto's en al snel was ik ingeschreven.

Mexico, here i come !

--Word vervlogd--

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Het eiland Cozumel.Where stories live. Discover now