18.BÖLÜM(M)

7.1K 235 168
                                    


~

Jennie

Arabama binip ellerimi sinirle direksiyona vurdum, rose yetmiyor bir de ryujin çıktı başıma.

En azından rose pasif, ryujin sandığım gibi biri değil.

Telefonumu çıkartıp lisa'yı aradım, uzun uzun çaldıktan sonra açıldı" daha yeni ayrıldık jennie"

Sinirle konuştum" evime gel"

-Hayır.

-Evine gelip zorla alırım.

-Hayır jennie gelmeyeceğim.

-O zaman bulduğum ilk kızı eve götüreceğim manoban, sen bilirsin.

Telefonu suratına kapatıp arabayı çalıştırdıktan sonra hızla otoparktan çıktım.

•••

Eve gelir gelmez elbisemi çıkartıp salonun ortasına fırlattım, sinirden yanıyorum.

Odama gidip şortumu giydikten sonra salona geri döndüm.

Koltuğa oturup yüzümü sıvazladıktan sonra cebimde ki telefonumu çıkartıp açtım, ne mesaj var ne arama.

Demek ki umurunda değilim, ya da fazla korkutmuşum.

Yeniden arıyordum ki kapının sesini duyunca hafifçe gülümseyip oraya doğru hareketlendim.

Kapıyı açtığımda jisoo'yu görmeyi planlamıyordum" ne işin var burada"

-Rose'yi rahat bırakmalısın.

-O benim kardeşim jisoo, sanane.

Yüzünü ekşitti"psikopat olduğun buradan belli, siktiğin kıza kardeşim diyorsun"

Hızlı bir şekilde çenesini kavrayıp içeriye çektim, kapıyı ayağımla kapatıp jisoo'nun sırtını duvara yasladım.

Ellerini elimin üzerine koydu" bana bak kızım sana olan kinim geçmiş değil elimde kalacaksın haberin olsun" çenesini bırakınca nefes nefese suratıma baktı.

-Sana hiçbir şey yapmadım jennie.

Gözlerimi kıstım" dolaylı yoldan yaptın, ailenin bedelini ödüyorsun kim jisoo"

"Ailem mi" korku yerini şaşkınlığa bırakmıştı.

-Utanmadan rose'nin peşinde dolanıyorsun, ondan ayrılmanı söylemeyeceğim ama benden uzak dur.

Yutkundu" ailem ne yaptı"

-Hayatımı mahvetti.

-Ve sende kardeşinin hayatını mahvettin.

Çenemi sıkmaya başladım" siktir git buradan"

-Söylemeden gitmeyeceğim.

Yeniden kapı çalınca hızlı bir şekilde açtım, lisa içeriye girip şaşkınlıkla jisoo ve bana baktı" bulacağım dediğin kız bumuydu, sen ne tür bir manyaksın"

Etrafım salak dolu.

-Git burada jisoo.

Başını olumlu anlamda sallayıp lisa'nın yanından süzüldü.

Lisa kapıyı kapatıp kaşlarını çattı" kendimi kocası tarafından aldatılan kadın gibi hissetmem normal mi?"

Yüzümü buruşturdum" aldatsam jisoo ile mi aldatırım"

Dudak büzdü" ne var ilik gibi kız"

Gülümsedim" savunduğun şeye bak istersen"

Gözleri şaşkınlıkla açıldı" iyice gavat oldum" 

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin