Acaba bay Jeon neden okul dışarısında ona jungkook dememi istedi ki? Her neyse düşüncelerimden ayrıldım ve her zamanki rutin işlemlerimi halledip okul formalarımı da giyip okula doğru yol aldım.
Okula geldiğimde çoktan ders başlamıştı ve ben okula 10 dakika geç kalmıştım.
Hemen okul binasına doğru koştum ve sınıfa girmek üzere sınıfın kapısını tutup açtım ve yine dersimiz bay Jeon ile idi.Bong cha : bay Jeon geç kaldığım için özür dilerim. Bu sabah biraz geç kalktım da geçebilir miyim?
Bay Jeon : peki öğrenci geç bakalım bir dahaki sefere geç yatmaz ve erken kalkarsın şimdi yerine geçebilirsin.
Bong cha : peki teşekkür ederim bay Jeon.
Dedikten sonra hemen yerime geçip kitaplarımı masaya çıkarttım.
Ama bir sıkıntı vardı bay Jeon neden sürekli bana bakıyordu?
Ben bu durumdan artık çok sıkılmış ve korkmaya başlamıştım.Bay Jeon : Bong cha bize bu soruyu sen çözmek ister misin?
Bong cha : tabi bay Jeon.
Aha şimdi sıçmıştım. Ben böyle soruları çözemiyordum ki nasıl yapacaktım artık sallayacaktım bir şekilde yapacak birşeyim yok.
Hadi Bong cha sen yaparsın kızım kendine güven ve o tahtaya çık.Bay Jeon : evet çözmeye başlayabilirsin.
Eveeet be sonunda soruyu çözmüş ve bitirmiştim. Bakalım sorumuzun cevabı doğru mu?
Bay Jeon :evet Bong cha sorunun cevabı doğru yerine geçebilirsin.
Bay Jeon'a hiç birşey demeden yerime geçmiştim ve bir 10 ya da 15 dakikanın ardından zil çalmıştı ve herkes tenefüse çıkmaya başlamıştı bile.
Bende bu teneffüs dışarıya çıkmak istemediğim için kitabımı çıkartıp kitap okumaya başladım...
Oooo baya baya bir 22 sayfa kitap okumuştum şu koca 15 dakikada helal olsun bana ya
2. Dersimiz de kimya dersiydi. Bay kim hocayla idi.
Seviyordum bu bizim kimya hocasını ya bizim her zaman için dertlerimizi dinler ve bize her yönden destek olur biz ne zaman mutsuz olsak bizi güldürmek için elinden geleni yapar bu yüzden çook seviyorum bu hocayı ya.Evet zil çaldı ve bütün öğrenciler sınıfa dolmaya başlamışlardı bile bu ne hemen şıp diye sınıfın içine damlıyorlar ya sanırsın sınıf kapısının önünde nöbet tutuyorlar...
Kimya hocamız da yaklaşık bir on ya da on beş dakika içerisinde geldi ve hemen direkt olarak derse başladı.
Bay kim : eveet gençler ders boş olacak bu ders çünkü bütün öğretmenlerin 3 ders kadar sürecek toplantıları var o yüzden siz de sessiz bir şekilde durabilirsiniz hadi ben gittim çok fazla ses yapmayın tamam mı??
Tüm sınıf hep bir ağızdan : tamam bay kim.
Dedikten sonra bay kim gitti ve herkes bir anda bağırmaya ve konuşmaya başladılar.
Bende tabiki kafamı sıraya koyup uyumak üzere gözlerimi kapattım.
Bu gün de yine her zamanki gibi, dün gibi geçti ve bende bir sonraki ders eve gitmek zorunda kalmıştım çünkü bizim sınıf neredeyse öğleden sonra 3 kişi kalacaktı bende eve gittim.
Ve evde de odama gidip müzik açtım ve delicesine dans etmeye başladım. Ne de olsa bu gün bay Jeon bana özel ders vermeye gelmeyecekti. Bende rahat bir şekilde bu sayede uyuyabilirdim...
Ve öyle de yaptım.
Saat yavaş yavaş 22:30'a gelmeye başlıyordu bende yatağıma yatıp kendimi uykuya teslim ettim.Ve 1 gün de burada noktalanmıştı...
Evet arkadaşlar 5. Bölüm de burada bitmiştir.
Arkadaşlar bu arada birşeye değinmek istiyorum.Bong cha okul dışarısında matematik öğretmenine "jungkook" diyecek.
Ama okul içerisinde " bay Jeon" diyecek. Lütfen bu 2 kısmı karıştırmayalım.
Sizleri çook seviyorum. Bol bol yorum istiyorum.
Ve ayrıca da oy atmayı da unutmayalım.Öpüldünüz 💚😘
Bayyyy 🖐️🖐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻
Teen FictionJEON JUNGKOOK BİR ÖĞRENCİSİ İLE ZORAKİ EVLENİP ONA AŞIK OLABİLECEGİNİ NEREDEN BİLEBİLİRDİ Kİ?(işte aşkın sınırsız olabileceğini anlatan bir kitap...)♡ ~!!HERKESE İYİ OKUMALAR!!~