18. Nadelija chjsdorija cheipu

14 1 7
                                    

Nie robię dramy ale kochajmy się
Nie bądź jak natka_wariatka1995
Kochaj ludzi nawet jak są zjebani<3


Julka jak zwykle czytała swoje ulubione fanfigi na łatpadzie aż tu nagle zoriętowała się że ma na imię Marian ale to nie ważne bo nie jest głównym bohaterem.

Umarła. (Sorki przyzwyczajenie żeby naprawić mój błąd) Jednak nie Umarła. Może jednak umarła ale metaforycznie  gdyż zauważyła że jej ulubiona autorka została dodana do biblioteki jakiejś dziesięciolatki. Namawiała ona do nieczytania opowiadań tej autorki i kilku innych osób.

Marian nie rozumiała dlaczego. Przecież nikogo nie obchodzi opinia jakiegoś randoma w internecie (XD ciekawe czemu) . Ale musiała coś z tym zrobić. Więc ze swoją umiejętnością hakera zlokalizowała adres ip komputera anonimowego hejtera. Nazywał się Mickiewicz.

Więc Julka posiadając już informacje pobiegła w stronę domu Mickiewicza ponieważ umie też biegać.
Wywaliła się na schodach i umarła XD ale Ania jej pomogła.

Julka żądna zemsty nie odpuściła i nadal dążyła do domu Mickiewicza.

Gdy już tam dotarła okazało się że Mickiewicz nie był Mickiewiczem Dam Dam DAMMMMMM...
To był Słowacki.

Julka z prędkością światła złamała mu kręgosłup. I spaliła dom ponieważ  jest także piromanem.

( podczas pisania nie ucierpiał żaden Słowacki bo mamy Anie)

Koniec
Morał jest taki

Wiem gdzie mieszkasz więc się bój

Smutne Historie (Nie CLICKBAIT) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz