Sahne Sonrası Röportajları

680 2 1
                                    

Bir kaç gün sonra ünlü bir talkshow programına konuk olan üç illüzyonist, programda ufak akıl oyunları gösterisi yaptı. Jack elindeki parayı kaybediverdi. Seyircilere dönüp "bakmayın, görün" dedi ve herkes paranın en başından beri elinde olduğunu anlamıştı. Program sunucusu bu şaşkınlık verici olayların sırrını açıklayabilmeleri için izin istediler. Jack şöyle yanıt verdi: "burada sır olarak saklanan bir şey yok. Sadece yaptığım el çabukluğu, davranış ve hareketler sizin düşüncelerinizi tek bir yönde topluyor. Sadece bu.". Aslına bakılırsa açıklaması kolay görünsede gerçekleştirmesi en zor işerdendir. Kendinizi garantiye alma gibi bir şansınız yoktur. Seyircinin düşüncelerini ele geçireceğiniz kadar geçirmeme olasılığı da yüksektir. Ama illüzyonistleri başarılı yapan bir diğer unsur ise illüzyonistin hal ve hareketleriyle numaraları başarı ile tamamlama olasılığını yükseltmektir. Yani risk altında bir garanti verilebilir. Bu yüzden başlı başına başarılı illüzyonisler vardır. Program çıkışında Gazete muhabirleri üç sihirbazın üstüne yılışarak nihayet Chris' in kolunu kırmayı başarmışlardı. Chris kolunun kırılması sebebiyle grubtan ayrılmak zorunda kalması gerekebilirdi. Artık numaraları eskisi kadar kıvrak yapamayacaktı. 2 ay alçıdan sonra dışarı çıktığında kolunun üşüdüğünü hisettiğini söylüyordu. Bu gayet normal. Tom Richard Las Vegas' ta sahne ayarlamıştı. Üç sihrbazın daha yoğun çalışması lazımdı.Hele Chris' in. Las Vegas gösterisinde çok ilginç numaralarla seyirciyi şaşırtmış ve bazı kart numaralarıyla şaşkına uğratmıştı. Bundan sonra Bir dünya turnesi düzenlendi. Gittikleri her ülke başına daha az alkış alıyor ve ilgi duyuyorlardı. Chris' in hataları bazı açıklıklara ve hatta bir kaç numaranın sırrının ortaya çıkmasına sebep olmuştu. Ama izlenme oranlar düşsede sıradan sihirbazlardan kat kat daha yüksekti. Ne de olsa ilgi anlanları temel olarak daha farklıydı. Johnson Daniel gibi olmak istemiyorlardı. artık daha soğuk, içine kapanmış sihirbazlardı onlar. sıradan olmayan mutsuz sihirbazlar. Medya yüzünde kızgın bir ifade ile dursalarda içlerindeki öfkenin asıl sebebi ünlerini kaybetmeleri korkusuydu. Artık daha az gösteriler, daha az numaralar yapmak zorundalardı. Bunun getirdiği bitmek bilmeyen çağresizlik ve sinir bozucu küçük imkansız umutlardı.

Sakın Gözünü KırpmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin