Zamanda yolculuk, insanoğlunu başından beri büyüleyen bir kavramdır. Yunanlılar, Mısırlılar ve Romalılar gibi eski uygarlıkların geçmişe veya geleceğe yolculukla ilgili mitleri ve hikayeleri vardı. Ancak, bu büyüleyici konsepti hayata geçirmek için bilim kurgu gerekti. Zamanda yolculuk yapma fikri, insanlığın geleceğin nasıl görünebileceğini anlamasına yardımcı oldu. Ayrıca, şimdiki zamanı herkes için daha iyi bir yer haline getirmek üzere değişiklikler yapmamız için bize ilham verdi.
İlk olarak, insanların zamanda yolculuk yapmak için bir araca ihtiyacı var. Bunun nedeni, insanların yalnızca fiziksel olarak bir uzay aracındayken zamanda yolculuk yapabilmesidir. Bu, insanların zamanda yolculuk yapmak için uzay gemilerine ihtiyaç duyduğu anlamına gelir. Ancak o zaman geçmişi ve geleceği keşfedebiliriz. İkincisi, uzay yolcularının zaman yolculuğuna girdiklerinde nereye gitmek istediklerini bilmeleri gerekir. Gezegenleri ve galaksileri keşfetmek, uzun bir süre keşfettikten sonra bölgenin nasıl göründüğünü bildiğiniz zaman çok daha ilgi çekicidir. Yine ancak o zaman dünyamızın bugünkü karmaşık ekosisteme nasıl evrildiğini gerçekten anlayabiliriz.
Kendini var olmaktan çıkaran evren, zaman içinde gelişmeye ve değişmeye devam eder. İnsan müdahalesi olmadan değişmeye ve büyümeye devam eden canlı bir varlıktır. Evrenin ne kadar hızlı öldüğünü değiştiremesek de, en azından zamanda yolculuk ederek bunu kendimiz öğrenebiliriz. Tarihimizdeki değişiklikler bizi bugün bulunduğumuz yere götürdü ve geçmişteki değişiklikler bizi ondan önce bulunduğumuz yere, yani tarih öncesine götürdü. Evrenimiz hakkında bilinmesi gereken her şeyi hiçbir zaman bilemeyiz ama en azından kendimizi anlamamıza yardımcı olacak kadarını öğrenebiliriz. Bugün yaşıyoruz diğer her şey, insanlık yaratılmadan çok önce öldü. Tüm uzay ve zamanda yaşayan tek varlık insandır; geri kalan her şey binlerce yıl önce tarihöncesinde yok oldu.
Zamanda yolculuk, insanoğlunun kendisi ve etrafındaki dünya hakkında bilgi edinmesi için harika bir yoldur. Farklı dönemleri keşfederek geçmişimiz hakkında çok şey öğrendik ve geleceğin farklı kısımlarını keşfederek daha da fazlasını öğrendik. İnsanlığın bir gün şu an içinde yaşadığımızdan daha iyi bir dünyada yaşaması için şimdiki zamanda bazı şeyleri değiştirecek kadar şey öğrendik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Não FicçãoLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...