BÖLÜM 16

469 44 1
                                    

Masanın üzerindeki üç afişte karar kılmayı deniyordu yönetici. Bir afişin değer görmesi için yapılan etkinliğe uygunluğu gerekirdi. Renk tonları, uyumlu font ve punto, yapılacak etkinliğe uygun arka plan vs vs…

Bunun gibi noktalar dikkat gerektiriyordu ve o dikkati toplamak için büyük çaba sarf ediyordu Wu.

“Bay Wu. Sorumu affedin. Ancak neden ‘parti’ konseptini bir ‘buluşma’ ile değiştirme kararı aldınız?”

Delici gözlerle afişleri incelerken hızlıca cevapladı Wu.

“Çok basit Mi Hee. Bir buluşma olmasını istedim.”

Asistan yöneticinin -kravatının boğumunu gevşettiği- eline baktı.  

“Müzikler dediğim şekilde baştan ayarlandı mı Mi Hee?”

“Bay Wu. Sağlığınıza dikkat ediyor musunuz?”

Endişeyle sordu genç kız.

Ses tonu yöneticinin dikkatini çekmişti. Gözlerini afişlerden çekip kıza döndü. 

“Neden soruyorsun bunu?”

Gür kaşlarının çatılması bu soruyu etkileyici kılmıştı. 

“Her 23 günde yenilediğiniz kreminiz… 28. gün Bay Wu. Ve hala çekmecenizde duruyor. Yenilenmesini istemediniz. Ve elleriniz kurumuş gözüküyor. Açıkçası birkaç gündür gözaltlarınız belirmeye başladı. Uykusuz olduğunu düşünüyorum. Üstelik damacananız… Her zamanki kadar su da içmiyorsunuz. Beslenmenize dikkat etmiyor musunuz?”

Kızın ilgisine gülümseyerek karşılık verdi yönetici. Asistanına güvenmekle hata etmediğini biliyordu. Babasının aksine holdingin başına geçtiği andan beri asistanını sadece iki kez değiştirmişti ve bu genç kızın kalıcı olmasının sebebi de buydu. Kesinlikle Wu’yu tanıyordu. Onun için endişeleniyor ve sadece iş yerinde değil normal hayatında da düzeninin bir parçasının korunmasını sağlıyordu.

“Haklısın. Birkaç gündür ekstra yorgun ve düşünceliyim.”

Masanın üst çekmecesinden çıkardığı kremden eline biraz alırken söylemişti bunu.

“Ancak gerçekten endişene bir sebep yok Mi Hee.”

Ardından krem kutusu masanın üzerindeyken damacanaya ilerledi. Bir bardağa soğuk suyu doldurup içtiğinde kıza dönmüştü. 

“Artık sorun yok değil mi?”

Kız yöneticinin içten gülümsemesine samimiyetle karşılık verdi.

“Hayır Bay Wu. Sorun yok.”

“Peki. Şimdi bana organizasyondan haber ver. Neler yapıldı?”

“İsteğinizin hemen ardından organizasyona sil baştan başlandı Bay Wu. Hazırlıklar balo salonuna çekildi. İsteğiniz üzerine sahne siyah bir perde ile çevrelendirildi. Sahne şuan tamamen siyaha bürünmüş durumda. Buna zemin de dahil!

Altın ayaklı, beyaz bir kuyruklu piyano şimdiden sahneye yerleştirildi. Müzikler klasik müzik eserlerinden oluşturduğunuz liste ile değiştirildi. Konuk listesi baştan düzenlendi ve Bayan Wu da listeye eklendi. Basının sadece belli bir süre çekim alabilme koşulu özellikle güvenliklere bildirildi. Büyük bir organizasyon olarak hazırlıklar sürüyor efendim. Basından büyük ilgi göreceği düşünülerek ekip sayıları tek tek bildirildi. Ayrıca onur konuğu listesine özellikle ilettiğiniz gibi Bay Huang eklendi. Bugün Aarel ile Bay Edison’un çekimleri gerçekleşecek ve bu çekimlerle hazırlanan bir gösterim balo salonunda gösterilecek. Bunun için bir ekran ayarlanıyor.

THE LOST PURITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin